پیش بینی بارش باران در ارتفاعات تهران ، دمای هوا به چند درجه می رسد؟

به گزارش مجله آزمون اول، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران برای آسمان تهران قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه وزش باد پیش بینی شده است.

پیش بینی بارش باران در ارتفاعات تهران ، دمای هوا به چند درجه می رسد؟

به گزارش خبرنگاران، بر اساس آنالیز نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای پیش بینی عددی، شرایط جوی استان تهران از امروز تا چهارشنبه (16 تا 18 مردادماه) با گذر متناوب امواج بارشی آسمان، قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه وزش باد در بعد از ظهر و شب، افزایش ابر، گاهی رگبار باران با احتمال رعدوبرق و افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می گردد.

در نیمه شمالی به ویژه ارتفاعات استان در برخی ساعت ها بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی گاهی مه و محدودیت دید مورد انتظار است.

در نیمه جنوبی وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید، خیزش موقت گرد و خاک، کاهش نسبی کیفیت هوا و کاهش دید دور از انتظار نیست.

برای روزهای پنج شنبه و آدینه (19 و 20 مردادماه) برای استان جوی پایدار و آسمانی صاف تا کمی ابری در ارتفاعات افزایش ابر همراه با وزش باد پیش بینی می گردد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار و چیتگر با بیشینه دمای 39 درجه سانتیگراد گرم ترین ایستگاه های استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده اند.

آسمان تهران فردا (17 مردادماه) نیمه ابری تا ابری، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای 29 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (18 مردادماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و از بعداز ظهر افزایش باد با حداقل دمای 28 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1402 بروزرسانی: 16 مرداد 1402 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 42429

به "پیش بینی بارش باران در ارتفاعات تهران ، دمای هوا به چند درجه می رسد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "پیش بینی بارش باران در ارتفاعات تهران ، دمای هوا به چند درجه می رسد؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بارش باران در ارتفاعات تهران ، دمای هوا به چند درجه می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید