آتش سوزی چهار خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی در شیراز

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/فارس رئیس سازمان آتش نشانی شیراز از وقوع حریق در پارکینگ یک ساختمان مسکونی و نجات ساکنین در شهرک میانرود اطلاع داد.

آتش سوزی چهار خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی در شیراز

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

محمدهادی قانع شامگاه شنبه 4 بهمن به خبرنگاران گفت: ساعت 18 و 58 دقیقه امشب این حادثه به سامانه 125 آتش نشانی شیراز اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان سه ایستگاه 17،14 و 6 با تجهیزات تنفسی به محل حادثه در شهرک میانرود اعزام شدند.

او اضافه نمود: این حادثه در پارکینگ یک مجتمع و از یک خودروی سمند شروع شده و به سرعت سه خودروی پژو 206، پراید و وراکروز را در بر گرفته بود که به دنبال آن دود غلیظی به بیرون متصاعد می شد به گونه ای که این دود از فاصله دور نیز قابل مشاهده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به سرایت دود به طبقات بالایی ساختمان، مطرح نمود: با توجه به اینکه احتمال می رفت در این شرایط افرادی محبوس شده باشند گروهی ماموریت خارج کردن این افراد را به عهده گرفتند و سریعا ساکنین به سلامت از میان دود غلیظ خارج شده و به فضای باز انتقال یافتند.

قانع ادامه داد: گروه دیگر به طبقه منهای یک رفتند و علی رغم اینکه دود و حرارت شدیدی وجود داشت و ورود را با مشکلاتی روبرو می کرد پیروز شدند به کانون آتش سوزی برسند و قبل از اینکه خودرو های دیگر دچار حریق شوند آتش را تحت کنترل درآوردند.

رئیس آتش نشانی شیراز گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت و آتش نشانان در مدت زمان کوتاهی توانستند آتش را تحت کنترل درآورند و ساکنین را نیز به سلامت از ساختمان خارج نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 21024

به "آتش سوزی چهار خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی چهار خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید