آخرین وضعت 48 خوابگاه نیمه کاره در دانشگاه های علوم پزشکی ، 6000 ظرفیت به اسکان خوابگاه در سال جدید اضافه می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: برای سال تحصیلی آینده چند خوابگاه افتتاح خواهند شد که حدود 6 هزار ظرفیت خوابگاهی و تخت خوابگاهی را به ظرفیت دانشگاه اضافه خواهیم کرد.

آخرین وضعت 48 خوابگاه نیمه کاره در دانشگاه های علوم پزشکی ، 6000 ظرفیت به اسکان خوابگاه در سال جدید اضافه می گردد

رحمان خدابنده لو، مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد شرایط خوابگاه های درحال احداث دانشگاه های علوم پزشکی گفت: 48 خوابگاه نیمه کاره داریم و به دنبال این هستیم با تفاهم نامه هایی که با بانک ها منعقد شده این خوابگاهها را در سال جدید تکمیل کنیم.

وی اضافه نمود: درصد پیشرفت خوابگاه ها همه در یک سطح نیستند درصدشان متفاوت و از 20 تا 70 درصد پیشرفت داریم.قطعا خوابگاهی که 70 درصد پیشرفت دارد زودتر به افتتاح می رسد تا 22 درصد بستگی به منابعی دارد که از بانک ها جذب می کنیم. البته تلاشمان بر این است که ما بتوانیم این خوابگاه ها را تعداد زیادیش را در دولت تدبیر و امید افتتاح کنیم.

خدابنده لو اضافه نمود: برای سال تحصیلی آینده چند خوابگاه افتتاح خواهند شد که حدود 6 هزار ظرفیت خوابگاهی و تخت خوابگاهی را به ظرفیت دانشگاه اضافه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به عنوان مثال خوابگاهی که تقریبا 90 درصد پیشرفت دارد با دو میلیارد تومان افتتاح یا تجهیز می گردد یا خوابگاهی داریم که در مرحله تجهیز است و در مجموع کمتر از 20 میلیارد تومان احتیاج داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8684

به "آخرین وضعت 48 خوابگاه نیمه کاره در دانشگاه های علوم پزشکی ، 6000 ظرفیت به اسکان خوابگاه در سال جدید اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعت 48 خوابگاه نیمه کاره در دانشگاه های علوم پزشکی ، 6000 ظرفیت به اسکان خوابگاه در سال جدید اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید