آزمایش پیروز پهپاد جنگی بوئینگ روی باند فرودگاه

به گزارش مجله آزمون اول، بوئینگ می گوید نسخه نهایی Loyal Wingman در نقش یک هم تیمی با جت های جنگنده و پهپادهای دیگر همکاری خواهد نمود.

آزمایش پیروز پهپاد جنگی بوئینگ روی باند فرودگاه

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، پهپاد جنگی Loyal Wingman بوئینگ اولین آزمایش تاکسی با سرعت بالا را با موفقیت پشت سر گذاشت. این آزمایش توسط بوئینگ و نیروی هوایی استرالیا در منطقه ای نامعلوم در استرالیا به منظور اطمینان از عملکرد صحیح سیستم ها در سرعت های بالا انجام شد.

Loyal Wingman حدوداً دو ماه قبل آزمایش تاکسی با سرعت پایین را با موفقیت پشت سر گذاشت. این پهپاد در آزمایش سرعت پایین به نهایت سرعت 26 کیلومتر بر ساعت رسید و بلافاصله متوقف شد تا از عملکرد صحیح سیستم های مختلف از جمله سیستم راهنمایی پذیری، ترمزها و کنترل کننده های موتور اطمینان حاصل گردد.

بوئینگ سپس عملکرد Loyal Wingman در حرکت با سرعت متوسط را آزمایش کرد و حالا نوبت به آزمایش با سرعت بالا رسیده است. بوئینگ از فاش کردن حداکثر سرعتی که این پهپاد در آخرین آزمایش به آن دست یافته خودداری کرد. آزمایش ها فعلاً متوقف شده اند اما قرار است آزمایش نهایی پیش از اولین پرواز پهپاد در سال 2021 انجام گردد.

بوئینگ می گوید نسخه نهایی Loyal Wingman در نقش یک هم تیمی با جت های جنگنده و پهپادهای دیگر همکاری می نماید. شعاع حرکتی آن 3 هزار و 704 کیلومتر و عملکردش مشابه یک جت جنگنده سنتی اعلام شده است. این پهپاد که 11.7 متر طول دارد به طیف متنوعی از جنگ افزارهای الکترونیکی و موشک ها مجهز می گردد.

بوئینگ اواسط اردیبهشت ماه سال جاری نمونه اولیه Loyal Wingman را به نیروی هوایی استرالیا تحویل داد. نخست وزیر استرالیا گفت که این پهپاد در آینده از جنگنده های گرانقیمت F-35 و خلبانان آن ها مراقبت خواهد نمود و فراوری آن به اشتغال زایی و پشتیبانی از مشاغل برای عبور از بحران کرونا یاری می نماید. دولت استرالیا 40 میلیون دلار برای توسعه این پهپاد سرمایه گذاری نموده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20132

به "آزمایش پیروز پهپاد جنگی بوئینگ روی باند فرودگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش پیروز پهپاد جنگی بوئینگ روی باند فرودگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید