آزمون حضوری دانشجویان دانشگاه آزاد گیلان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس دانشگاه آزاد گیلان گفت: براساس استعلامی که از ستاد ملی کرونا دریافت کردیم، تعیین شد شرایط استان در حالت سفید است و در این راستا، با رعایت پروتکل های بهداشتی آزمون دانشجویان به صورت حضوری برگزار می گردد.

آزمون حضوری دانشجویان دانشگاه آزاد گیلان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت از طریق تحصیل به آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزراش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دوستار، رئیس دانشگاه آزاد گیلان، با اشاره به برگزاری امتحانات حضوری دانشگاه گفت: برای برگزاری امتحانات شیوه نامه ای از سوی سازمان برای تمام واحد ها ارسال می گردد. در این شیوه نامه ذکر شده بود با توجه به اعلام ستاد مبارزه با کرونا استانهای که شرایط قرمز دارند آزمون ها به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد و در استان هایی که شرایط سفید یا زرد دارند آزمون ها به صورت حضوری برگزار گردد.

رئیس دانشگاه آزاد گیلان، توضیح داد: در این راستا، براساس استعلامی که از ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی استان دریافت کردیم تعیین شد شرایط استان در حالت سفید است و با رعایت پروتکل های بهداشتی و تاکید بر خود مراقبت های دانشجویان آزمون به شکل حضوری برگزارشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13512

به "آزمون حضوری دانشجویان دانشگاه آزاد گیلان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون حضوری دانشجویان دانشگاه آزاد گیلان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید