شروع اردوی تیم ملی کشتی آزاد در خانه کشتی شهید هادی، فرنگی کاران از شنبه می آیند

به گزارش مجله آزمون اول، دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد از امروز در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی شروع شد.

شروع اردوی تیم ملی کشتی آزاد در خانه کشتی شهید هادی، فرنگی کاران از شنبه می آیند

جهت دریافت خدمات نقشه ساخت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، درحالیکه بامداد امروز (سه شنبه) تیم ملی کشتی آزاد از مسابقات قهرمانی آسیا بازگشت، دور جدید تمرینات این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از همین امروز در خانه کشتی شماره یک شروع شد.

روز گذشته طی مراسمی، خانه کشتی عبدالله موحد با نام جدید شهید ابراهیم هادی بعد از مرمت و بازسازی مورد بازگشایی مجدد نهاده شد و آزادکاران نیز از امروز بار دیگر به این سالن بازگشتند.

این در شرایطی است که تیم ملی کشتی فرنگی نیز از روز شنبه آینده (دهم اسفند) قرار است دور جدید تمریناتش را در خانه کشتی شهید هادی شروع نمایند.

البته فدراسیون کشتی در کوشش است تا محل برپایی اردوهای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی اعزامی به مسابقات گزینشی اول را به کشور دیگری منتقل کند تا برای حضور در مسابقات قرقیزستان مسئله ای پیش نیاید.

ضمن اینکه تا زمان مسجل شدن این سفر و انتخاب کشور دیگر، ضروری است اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی با وجود مسائل مربوط به شیوع ویروس کرونا در کشور، ادامه پیدا کند چراکه دو تیم طی روزهای 8 تا 10 فروردین ماه برای کسب 6 سهمیه باقی مانده المپیک باید در مسابقات گزینشی شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5720

به "شروع اردوی تیم ملی کشتی آزاد در خانه کشتی شهید هادی، فرنگی کاران از شنبه می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوی تیم ملی کشتی آزاد در خانه کشتی شهید هادی، فرنگی کاران از شنبه می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید