استقرار دو آشپزخانه مرکزی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله آزمون اول، در پی جاری شدن سیل در استان سیستان و بلوچستان، سرپرست معاونت محرومیت زدائی آستان قدس رضوی که برای ارزیابی شدت حادثه و یاری به سیل زدگان در این استان حضور یافته است از استقرار 2 آشپزخانه مرکزی و توزیع 10 هزار تخته پتو در مناطق سیل زده اطلاع داد.

استقرار دو آشپزخانه مرکزی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

جهت دریافت خدمات اجرای قیمت روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حامد صادقی سرپرست معاونت محرومیت زدائی آستان قدس رضوی گفت: در جلسه ای که عصر دیروز با نمایندگان ارگان های مختلف برگزار گردید؛ نواحی پر خطر و دارای اولویت یاری رسانی و همچنین احتیاج های اولیه مردم منطقه شناسائی شد.

وی اضافه نمود: البسه گرم، پتو و وسایل گرمایشی احتیاج اول مردم مناطق سیل زده است، که مقرر شد معاونت محرومیت زدائی آستان قدس رضوی با اختصاص مبلغ بیست میلیارد ریال این اقلام را تهیه و در اختیار مردم آسیب دیده نیک شهر قرار دهد.

سرپرست معاونت محرومیت زدائی آستان قدس رضوی ادامه داد: برای تامین غذای مردم آسیب دیده و همچنین نیرو های جهادی و خدمت رسان مستقر در منطقه دو آشپزخانه مرکزس سیار به منطقه اعزام و به زودی نصب و راه اندازی خواهند شد.

شایان ذکر است، معاونت محرومیت زدائی آستان قدس رضوی، علاوه بر ماموریت های مختلفی که بر عهده دارد از جمله، اشتغال زائی و کارآفرینی، در حوادث طبیعی مختلفی که تا به امروز در کشور اتفاق افتاده همانند، سیل استان های گلستان و لرستان در بهار و همچنین زلزله آذربایجان شرقی در آبان ماه سال جاری به یاری مردم حادثه دیده شتافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5086

به "استقرار دو آشپزخانه مرکزی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار دو آشپزخانه مرکزی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید