استقلال؛ کاپیتان به تمرین نیامد ، جزئیات شایعات

به گزارش مجله آزمون اول، غیبت دوباره وریا غفوری در تمرین روز گذشته استقلال این شائبه را به وجود آورد که سطح دلخوری ها بین کاپیتان اول تیم استقلال و باشگاه بیش از چیزی است که تصور می گردد.

استقلال؛ کاپیتان به تمرین نیامد ، جزئیات شایعات

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبر ورزشی دامن زدن هواداران در فضای مجازی به این قهر و سکوت بی وقت بازیکن سنندجی استقلال که هیچ توضیحی درباره چرایی غیبتش در تمرینات به رسانه ها نمی داد، همه و همه موجب شد تا نگرانی بابت بروز مسئله ای بزرگ بین باشگاه و یکی از نفرات اصلی تیم ماجرایی تازه را برای استقلال رقم بزند.

روز گذشته و به منظور پیگیری چرایی غیبت مجدد وریا غفوری در تمرینات تیم با یک مقام آگاه در باشگاه استقلال حرف زدیم که اسمش نزد روزنامه محفوظ است. این فرد آگاه درباره موضوع قهر وریا غفوری گفت: وریا غفوری پول فصل هجدهمش را به طور تمام و کمال دریافت نموده و هیچ طلبی بابت فصل قبل ندارد. او در فصل جاری هم باید مانند سایر نفرات 40 درصد از قراردادش را دریافت می کرد که با یک اختلاف جزئی آن مبلغ را هم به حسابش واریز نموده ایم. آن اختلاف جزئی را هم به زودی به حساب او می ریزیم.

این فرد نزدیک به خلیل زاده (سرپرست باشگاه استقلال) درباره علت ناراحتی وریا گفت: آقای غفوری بابت طلبی که از فصل هفدهم از باشگاه دارد دلخوری دارد و می گوید چرا پول دو سال قبلش را نگرفته است. در این باره با او صحبت کردیم و با توضیح شرایط فعلی باشگاه و پرداختی های سنگینی که طی این دو، سه روز به همه اعضای تیم داشتیم به آقای غفوری قول داده شد باشگاه به تعهداتش عمل نموده و در اولین فرصت پول او را بپردازد. گر چه باشگاه هم محدودیت هایی دارد ولی این موضوع قابل حل است.

از نزدیکان به مسئولان باشگاه هم شنیدیم که وریا به احتمال زیاد از امروز با قدرت در تمرینات استقلال حاضر می شود.

  • دلایل نخواستن منتظری از سوی مجیدی
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5259

به "استقلال؛ کاپیتان به تمرین نیامد ، جزئیات شایعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال؛ کاپیتان به تمرین نیامد ، جزئیات شایعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید