الحوثی: آمریکا از برچسپ تروریسم برای همه مخالفان استفاده می کند

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت، واشنگتن از تروریسم به عنوان ابزاری علیه همه مخالفان از جمله شهروندان آمریکایی استفاده می کند.

الحوثی: آمریکا از برچسپ تروریسم برای همه مخالفان استفاده می کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا جمعه (دیروز) تظاهرات کنندگان در شهر پورتلند را به استفاده از زور تهاجمی بسیار شدید تهدید کرد.

ترامپ شامگاه پنجشنبه گذشته نیز گفت تا زمانی که امنیت و ثبات به پورتلند بازنگردد، نیرو های امنیتی این شهر را ترک نخواهند کرد.

وی در صفحه توئیتر خود با حمله به فرماندار ایالت اورگن که عضو حزب دموکرات است، نوشت: کیت براون، وظیفه خود را انجام نمی دهد. او باید آشوب طلبان و یاغیان را از پورتلند پاکسازی و برخی از آن ها را دستگیر کند. اگر او این کار را انجام ندهد، دولت فدرال این کار را برایش می کند. ما تا زمانی که در آنجا امنیت نباشد، نمی رویم.

محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در واکنش به این اظهارات ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: سخنان اخیر ترامپ تأکید می کند که نام تروریسم ابزاری است که دولت آمریکا علیه تمام کسانی که سیاست ها و اقدامات تروریستی این کشور را رد می کنند، استفاده می کند حتی اگر شهروند آمریکا باشد؛ همانطور که وی در اظهارات اخیر خود بخشی از ملت آمریکا را تروریست خوانده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14404

به "الحوثی: آمریکا از برچسپ تروریسم برای همه مخالفان استفاده می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الحوثی: آمریکا از برچسپ تروریسم برای همه مخالفان استفاده می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید