اینزاگی: هدف مان این بود که به مرحله حذفی برسیم و رسیدیم

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم فوتبال لاتزیو امید چندانی به صعود شاگردانش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ندارد هرچند پیشروی آنها تا همین مرحله از رقابت ها را هم قابل قبول می داند.

اینزاگی: هدف مان این بود که به مرحله حذفی برسیم و رسیدیم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، سیمونه اینزاگی سرمربی تیم فوتبال لاتزیو که شاگردانش در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه با نتیجه 4 بر یک مغلوب بایرن مونیخ شدند، امشب (چهارشنبه) فقط با یک هدف مردانش را به میدان می فرستد: ارائه یک بازی خوب برای آبروداری.

اینزاگی به خبرنگاران گفت: ما می دانیم که بازی کردن در چنین مسابقاتی چقدر سخت است. به همین دلیل می خواهیم یک عملکرد خوب را به نمایش بگذاریم. تا قبل از بازی رفت ما در این فصل از لیگ قهرمانان تن به شکست نداده بودیم پس می خواهیم یک نمایش خوب را ارائه کنیم.

سرمربی لاتزیو که تیمش آخرین بازمانده ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپاست و به نظر هم نمی رسد شانس زیادی برای پیشروی به مرحله بعدی داشته باشد، افزود: ما می خواهیم بعد از این بیشتر در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم. بعد از 20 سال، امسال برای اولین بار توانستیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم، پس باید از فرصت هایی مانند بازی امشب لذت ببریم. امیدوارم که باز هم بتوانیم از بازی در لیگ قهرمانان لذت ببریم، چون ما تیمی جاه طلب هستیم. ما به هدفی که از حضورمان در این فصل از لیگ قهرمانان داشتیم، رسیدیم و آن صعود به مرحله حذفی رقابت ها بود.

تیم های فوتبال لاتزیو و بایرن مونیخ امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران در آلمان به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 22803

به "اینزاگی: هدف مان این بود که به مرحله حذفی برسیم و رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: هدف مان این بود که به مرحله حذفی برسیم و رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید