بازگشت آرامش به بیروت پس از اعتراضات مقابل منزل وزیر دفاع

به گزارش مجله آزمون اول، رسانه های لبنانی گزارش کردند بعد از درگیری های روز گذشته میان معترضان و نیروهای امنیتی، آرامش به مرکز این شهر بازگشته است.

بازگشت آرامش به بیروت پس از اعتراضات مقابل منزل وزیر دفاع

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های لبنانی صبح امروز یکشنبه از بازگشت آرامش به مرکز بیروت (پایتخت) و انتها درگیری میان معترضان و نیروهای امنیتی خبر دادند.

وبگاه خبری النشره نوشت، بعد از آنکه تظاهرات کنندگان پیروز شدند بعضی موانع آهنی مقابل مجلس نمایندگان (مجلس) را کنار بزنند و خود را به ساختمان برسانند، درگیری میان آنان و نیروهای امنیتی در گرفت اما اکنون آرامش به میدان النجمه (محل مجلس) بازگشته است.

وبگاه خبری لبنان24 گزارش کرد که در اثنای این درگیری، گاهی صدای شلیک گلوله نیز شنیده شد.

پیشتر، معترضان مقابل منزل شخصی زینه عکر وزیر دفاع لبنان تجمع نموده و به آنچه آن را استفاده افراطی از زور توسط ارتش علیه معترضان توصیف کردند، معترض شده بودند.

بعضی معترضان نیز مقابل کاخ ریاست جمهوری تجمع کردند.

بنا بر گزارش رسانه های لبنانی، امروز، ارتش لبنان و بعد از پراکنده شدن معترضان، در حال گشت زنی در بعضی مناطق و مسیرهاست اما درگیری ها و ناآرامی به انتها رسیده است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10806

به "بازگشت آرامش به بیروت پس از اعتراضات مقابل منزل وزیر دفاع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت آرامش به بیروت پس از اعتراضات مقابل منزل وزیر دفاع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید