تاکید WHO بر ضرورت آزمایش تمام موارد مشکوک به کروناویروس

به گزارش مجله آزمون اول، رستوران ها، مراکز تفریحی و مدارس در مناطق مختلف دنیا از نیویورک و لس آنجلس گرفته تا پاریس و دوبی در راستای اقدامات دنیای برای مقابله با شیوع کروناویروس تعطیل شده اند.

تاکید WHO بر ضرورت آزمایش تمام موارد مشکوک به کروناویروس

به گزارش خبرنگاران، از آلمانی ها درخواست شد تا تمامی تعطیلات خود را لغو نمایند چرا که کانادا، شیلی و کشورهای دیگر مرزهای خود را به روی گردشگران بسته اند. در پرو نیروهای نظامی به انسداد مسیرهای اصلی اقدام نموده اند و در ایرلند پویشی به منظور به کارگیری هرچه بیشتر کادر درمانی راه افتاده است.

در مکزیک و برزیل برخلاف بسیاری از نقاط دنیا همچنان تظاهرات سیاسی برگزار می گردد و مدارس در انگلیس همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

این درحالیست که سازمان دنیای بهداشت (WHO) از تمامی کشورها درخواست کرد تا برنامه انجام هرچه بیشتر تست تشخیصی کروناویروس را گسترش دهند چرا که این کار بهترین روش برای کند ساختن پیشرفت بیماری کووید-19 است.

به گزارش ژاپن تودی، تدروس آدهانوم قبریسوس دبیرکل این سازمان در اظهاراتی گفت: برای تمامی کشورها پیامی ساده داریم و آن تاکید بر ضرورت افزایش موارد تستهای تشخیصی است. تمامی کشورها باید از شرایط لازم برای آنالیز موارد مشکوک به کروناویروس برخوردار باشند.

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8831

به "تاکید WHO بر ضرورت آزمایش تمام موارد مشکوک به کروناویروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید WHO بر ضرورت آزمایش تمام موارد مشکوک به کروناویروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید