ترامپ در ایالت فلوریدا حالت فوق العاده خاطرنشان کرد

به گزارش مجله آزمون اول، در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در ایالت فلوریدا، طوفان آیسایاس نیز در حال نزدیک شدن به این ایالت بوده و رئیس جمهور آمریکا را مجبور به اعلام حالت فوق العاده در این ایالت کرد.

ترامپ در ایالت فلوریدا حالت فوق العاده خاطرنشان کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در پی شرایط اضطراری در ایالت فلوریدا به دلیل طوفان آیسایاس که از 31 جولای (10 مرداد) شروع شده، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا حالت فوق العاده در این ایالت بیان کرد و دستور داد تا یاری های فدرال برای یاری به کوشش های این ایالت ارائه گردد.

این دستور ترامپ به وزارت امنیت داخلی و آژانس مدیریت اضطراری فدرال این امکان را می دهد تا تمامی کوشش ها را با هدف کاهش سختی ها و آسیب های ناشی از این طوفان را هماهنگی کند و یاری های لازم را برای نجات زندگی مردم و حفاظت از اموال عمومی فراهم کند.

بر اساس گزارش رسانه ها، طوفان آیسایاس با سرعت 136 کیلومتر بر ساعت در حال نزدیک شدن به فلوریدا بوده و فرماندار این ایالت از مردم فلوریدا خواسته تا هوشیار باشند.

این طوفان در حالی به فلوریدا می رسد که شیوع ویروس کرونا در این ایالت همچنان رو به رشد بوده و مقامات فلوریدا مجبور شده اند تا تعدادی از بیمارستان های این ایالت را تخلیه نمایند.

روز آدینه دست کم 256 نفر در این ایالت به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا شمار قربانیان کرونا در فلوریدا به 6843 نفر برسد.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14359

به "ترامپ در ایالت فلوریدا حالت فوق العاده خاطرنشان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در ایالت فلوریدا حالت فوق العاده خاطرنشان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید