تعمیر 237 منزل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد همدان

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز تعداد 237 مورد تعمیر کلی منزل مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد صورت گرفته است.

تعمیر 237 منزل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد همدان

جهت دریافت خدمات طرح های آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

نقی منوچهری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران از همدان اظهار کرد: سال جاری 33 مورد برای تأمین مسکن مدد جویان زیر پوشش این نهاد یاری شده است و 104 میلیون تومان از سوی اعتبارات امداد و 72 میلیون توان نیز از بخش اعتبارات دولت برای یاری به تأمین مسکن مدد جویان هزینه شده است.

منوچهری گفت: از ابتدای سال جاری 15 مورد بهسازی مسکن روستایی، هشت مورد یاری به اجرای طرح بهسازی و 371 مورد تعمیر جزیی و کلی مسکن برای مددجویان این شهرستان صورت گرفته است.

وی توضیح داد: در مجموع 427 مورد برنامه در رابطه با فعالیت های واحد مسکن و ساختمان کمیته امداد برای مددجویان این نهاد در شهرستان همدان اجرا شده است.

منوچهری اظهار داشت: در این خصوص اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 610 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که 720 میلیون ریال آن از محل اعتبارات دولتی تأمین شده است.

وی اظهار کرد: برای بهره برداری از سه واحد مسکن مددجویی در دهه فجر سال جاری نیز یک میلیارد و 60 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی ، استانی و خودیاری در شهرک ولیعصر همدان هزینه شده است.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8591

به "تعمیر 237 منزل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر 237 منزل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید