تمامی افسران پلیس یک شهر در استان میسوری آمریکا استعفا دادند

به گزارش مجله آزمون اول، تمامی افسران پلیس شهر کمبرلینگ استان میسوری آمریکا به علت دستمزد ناکافی و نداشتن ابزار مناسب از سمت خود کناره گیری کردند.

تمامی افسران پلیس یک شهر در استان میسوری آمریکا استعفا دادند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تمامی افسران اداره پلیس شهر کمبرلینگ استان میسوری آمریکا از جمله رئیس پلیس این اداره از سمت خود استعفا دادند تا این شهر بدون هیچگونه پلیس باقی بماند.

شبکه فاکس نیوز گزارش داد که افسران پلیس این شهر، دستمزد ناکافی و بعلاوه نداشتن ابزار مناسب را علت استعفای خود اسم نموده اند.

دوگ رادر رئیس پلیس استون کانتی درباره کناره گیری تمامی افسران پلیس شهر کیمبرلینگ گفت: تلاشی شروع شده تا اداره پلیس این شهر با افسران با کفایت پر گردد اما امیدواریم که آنها بتوانند به زودی کار خود را شروع نمایند.

بر اساس گفته رادر، کناره گیری جمعی افسران پلیس شهر کیمبرلینگ با استعفای کریگ الکساندر رئیس پلیس این شهر شروع شد. وی اواخر ماه میلادی گذشته از شهردار این شهر خواهان تغییراتی شده بود. اندکی پس از استعفای الکساندر، سه افسر پلیس و یک گروهبان هم استعفا دادند و علت آنها برای کناره گیری هم عدم وجود کارمند پلیس و افسران واجد شرایط برای یاری کردن و بعلاوه درخواست دستمرد بهتر بوده است.

در بحبوحه اعتراضات در سال 2020، افسران پلیس آمریکا برای کناره گیری تحت فشار قرار گرفتند تا در قبال اقدامات خود از جمله قتل تحت بازپرسی قرار بگیرند.

تنها در سال 2020، حدود 2 هزار و 600 افسر پلیس نیویورک بازنشسته شدند این در حالی است که سال پیش از آن، تعداد بازنشستگاه 1509 نفر بوده است.

از آوریل 2020 تا آوریل 2021، در شهر پرتلند در استان اورگان دست کم 69 افسر پلیس کناره گیری نموده و 75 افسر دیگر هم بازنشسته شدند این در حالی است که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 27 مورد کناره گیری و 14 مورد بازنشستگی بوده است.

در شهر سیاتل استان واشنگتن هم استعفاها از 34 مورد به 123 مورد و بازنشستگی هم از 43 مورد به 96 مورد افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 28594

به "تمامی افسران پلیس یک شهر در استان میسوری آمریکا استعفا دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی افسران پلیس یک شهر در استان میسوری آمریکا استعفا دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید