جزیره لنکاوی در مالزی از گردشگران مالیات می گیرد

به گزارش مجله آزمون اول، بازدیدکنندگان جزیره لنکاوی در سفر به مالزی به زودی مجبور به پرداخت مالیات می شوند .

بر اساس اعلام خبرگزاری برناما مالزی و مقامات مالزیایی قرار است از تاریخ اول جولای مبلغ 9 رینگیت (در حدود 2.20 دلار) برای هر شب اقامت مسافرین در جزیره از آنها دریافت گردد .

جزیره لنکاوی در مالزی از گردشگران مالیات می گیرد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

عبدل حمید راوی، رئیس کمیته گردشگری Kedah به برناما گفته است که طبق برنامه توسعه مالیات لنکاوی از بازدیدنمایندگان بر اساس سطح کیفی اقامتگاهشان مبالغی دریافت می گردد .

به طور مثال ، گردشگرانی که در هتل های 1 ستاره یا 2 ستاره اقامت می نمایند تنها مبلغ 1 رینگیت برای هر شب پرداخت می نمایند ، در حالی که اقامت در هتل های 3 یا 4 ستاره میلغ 3 رینگیت هزینه در بر خواهد داشت .مسافران هتل های 5 ستاره 5 رینگیت و آنهایی که در هتل های 6 یا 7 ستاره اقامت می نمایند مبلغ 7 یا 9 رینگیت باید پرداخت نمایند .

این رتبه بندی در هر صورت مقداری گیج نماینده نیز هست ، بهترین هتل های جزیره مثل Four Seasons و Datai به صورت کلی هتل های 5 ستاره محسوب می شوند و حتی متعلق به اتحادیه هتل های 5 ستاره هستند اما با این وجود مهمانانی که در این هتل ها اقامت می نمایند مجبور به پرداخت بیشترین نرخ مالیات هستند .

از چگونگی دریافت و محل ذخیره این مبالغ هنوز گزارشی در دست نیست ، همینطور اینکه برای گردشگرانی که بدون رزرو هتلی از قبل ، وارد جزیره می شوند چه مبلغی محاسبه می گردد .

و مالیات ها حتی می تواند اضافه گردد : برای مثال ، اگر زوجی به مدت 2 هفته در اقامتگاهی 7 ستاره اقامت داشته باشند ممکن است جمع مالیات پرداختیشان به 60 دلار آمریکا برسد . اگرچه که عبدل حمید راوی مدعی شده است مسافرینی که به لنکاوی می آیند توانایی پرداخت همچنین هزینه ای را دارند .

او همچنین اضافه نموده است: مبالغ جمع شده از محل این مالیات ها برای پروژه های مربوط به توریسم هزینه می گردد و اگر ما بتوانیم مبلغ قابل توجهی از این مالیات ها ذخیره کنیم توانایی پیاده سازی پروژه های بیشتری در ارتباط صنعت با گردشگری به خاطر منفعت خود گردشگران هستیم .

اخذ مالیات در آینده می تواند در باقی نقاط ایالت Kedah هم اجرایی گردد .

منبع : traveldailymedia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 21 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1159

به "جزیره لنکاوی در مالزی از گردشگران مالیات می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره لنکاوی در مالزی از گردشگران مالیات می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید