خبرنگاران براتی: خدمات کمیته ملی المپیک به فوتبال ایران بر هیچ کسی پوشیده نیست

به گزارش مجله آزمون اول، تهران - خبرنگاران - رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: خدمات کمیته ملی المپیک به فوتبال کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست اما درمورد حضور نداشتن این کمیته در انتخابات، اعضای مجمع تصمیم گیری می نمایند نه یک شخص.

خبرنگاران براتی: خدمات کمیته ملی المپیک به فوتبال ایران بر هیچ کسی پوشیده نیست

به گزارش خبرنگاران، احمدرضا براتی روز آدینه در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص ثبت نام نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال مطرح نمود: طبق اساسنامه جدید، انتخابات ریاست فدراسیون 10 اسفند سال 99 برگزار خواهد شد. نامزدها نیز تا روز 14 دی فرصت داشتند تا ثبت نام خود را تکمیل نمایند. این مهلت حداکثر تا فردا به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: مدارک مورد احتیاج برای ثبت نام معین است و اگر شخصی اصل مدارک خود را ارائه نکند، ثبت نام او انجام نخواهد شد. به دلیل شیوع ویروس کرونا، ثبت نام فدراسیون به صورت آنلاین انجام می گردد و پس از آن نامزد انتخابات باید یک حضور حداکثر پنج دقیقه ای در دبیرخانه فدراسیون فوتبال داشته باشد تا فرایند ثبت نامش کامل گردد. نامزدهای پست ریاست فدراسیون حداقل پنج تأییدیه و نواب رئیس حداقل دو تأییدیه و امضاء برای حضور در انتخابات احتیاج دارند.

براتی در خصوص اعتراض علی کریمی به مسائل سامانه ثبت نام گفت: مسائل نرم افزاری به وجود می آید زیرا این کار برای اولین بار است که انجام می گردد اما با تماس با دبیرخانه و واحد انفورماتیک فدراسیون فوتبال مسائل حل می گردد.

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال درباره کم بودن زمان ثبت نام فدراسیون فوتبال گفت: این موضوع بر اساس مقررات انتخابات فوتبال است و به تایید فیفا نیز رسیده است. اگر می خواستیم مدت ثبت نام را بیشتر کنیم امکان برگزاری انتخابات در سال 99 وجود نداشت. فیفا در تمامی مراحل انتخابات نظارت دارد و این موضوعات بر اساس مصلحت دیگران نیست.

وی در خصوص گلایه سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته المپیک و حضور نداشتن این کمیته در انتخابات فدراسیون فوتبال، توضیح داد: در اینکه آقای صالحی امیری از مدیران فرهیخته کشور هستند شکی نیست اما در این مورد اعضای مجمع تصمیم گیری می نمایند و نه یک شخص. فیفا نیز در این خصوص اعلام نموده که کمیته ملی المپیک می تواند بر اساس قانون بدون حق رأی و به عنوان عضو شاهد در مجمع فدراسیون فوتبال حضور داشته باشد. خدمات کمیته ملی المپیک به فوتبال کشورمان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

براتی همچنین درباره اعتراض رد صلاحیت شدگان گفت: این افراد می توانند ظرف دو روز اعتراض خود را ارائه دهند و کمیته اسیناف نیز وظیفه دارد در مدت پنج روز به این اعتراض ها رسیدگی کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20729

به "خبرنگاران براتی: خدمات کمیته ملی المپیک به فوتبال ایران بر هیچ کسی پوشیده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران براتی: خدمات کمیته ملی المپیک به فوتبال ایران بر هیچ کسی پوشیده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید