خبرنگاران پروین: خودم به میناوند اجازه تقلید صدایم را دادم

به گزارش مجله آزمون اول، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت پرسپولیس گفت: مهرداد میناوند جوان شوخ و خوش اخلاقی بود که همواره از وی به عنوان شاگرد نمونه تعریف و تمجید نموده ام، من خودم به او گفتم اجازه می دهم هر وقت که دلت خواست صدای من را تقلید کنی.

خبرنگاران پروین: خودم به میناوند اجازه تقلید صدایم را دادم

به گزارش خبرنگاران،علی پروین در حاشیه مراسم ختم مرحوم مهرداد میناوند در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در گذشت مهرداد میناوند را به جامعه ورزش ایران تسلیت می گویم. اینکه او با 45 سال سن دیگر در جمع ما نیست ناراحت کننده است.

وی اضافه نمود: امیدوارم ویروس کرونا هر چه زودتر از بین برود چون افراد زیادی بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

پیشکسوت پرسپولیس اعلام کرد: من دیروز با علی انصاریان 10 ثانیه به صورت تلفنی حرف زدم، امیدوارم او هر چه زودتر سلامتی اش را به دست آورد.

پروین با اشاره به خاطراتی که از تقلید صدایش توسط مهرداد میناوند داشت، ادامه داد: میناوند جوان شوخ و خوش اخلاقی بود که همواره از وی به عنوان شاگرد نمونه تعریف و تمجید نموده ام، من خودم به او گفتم اجازه می دهم هر وقت که دلت خواست صدای من را تقلید کنی.

وی در سرانجام گفت: میناوند باید الگوی فوتبالیست های جوان باشد زیرا از نظر اخلاقی اینقدر خوب بود که همه وی را دوست داشتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 21537

به "خبرنگاران پروین: خودم به میناوند اجازه تقلید صدایم را دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پروین: خودم به میناوند اجازه تقلید صدایم را دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید