خبرنگاران 2 هزار واحد مسکونی نیازمندان در 3 شهر عظیم آذربایجان غربی احداث می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، ارومیه- خبرنگاران- استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت تامین مسکن برای نیازمندان و محرومان گفت: با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، 2 هزار واحد مسکونی در سه شهر ارومیه، خوی و مهاباد احداث می گردد.

خبرنگاران 2 هزار واحد مسکونی نیازمندان در 3 شهر عظیم آذربایجان غربی احداث می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در نشست تامین مسکن نیازمندان در آذربایجان غربی اضافه نمود: در دیگر شهرهای استان نیز با اولویت تامین زمین در نقاط مناسب و بهره مند از امکانات زیرساختی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مسکن محرومان احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای تداوم همکاری با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای توسعه بخش های مختلف استان این اقدام مهم صورت می پذیرد، اضافه نمود: این ستاد در حوزه های خدمات رسانی در سه محور اشتغال، محرومیت زدایی و اجرای طرح های مالی فعالیت دارد و استان نیز با همه توان از تمام ظرفیت های این ستاد در جهت خدمت رسانی به محرومان و توسعه حوزه های مختلف بهره می برد.

رییس هیات مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در این نشست از شروع عملیات اجرایی ساخت مسکن نیازمندان در ارومیه و مهاباد اطلاع داد و گفت: در شهرستان خوی نیز پس از آنالیز هایی که به زودی به اتمام می رسد، عملیات احداث شروع می گردد.

علی اکبر محرابیان اضافه نمود: این پروژه در تمام استان ها با همکاری دستگاه های اجرایی در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ساخت این مساکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن انجام می گیرد، گفت: سهمیه استان در این طرح، 20 هزار و 970 واحد است که در سه مرحله از مجموع 41 هزار ثبت نامی 32 هزار نفر واجد شرایط شده اند.

سیدمحسن حمزه لو اضافه نمود: از مجموع واجدان شرایط، پنج هزار و 240 نفر افتتاح حساب و از این تعداد 2 هزار و 567 نفر وجه اولیه را واریز نموده اند.

وی با اشاره به تامین زمین در شهرهای ارومیه، خوی و مهاباد برای ساخت مسکن محرومان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اضافه نمود: برای تامین زمین به عنوان رکن اساسی تامین مسکن علاوه بر استفاده از ظرفیت سازمان ملی زمین و مسکن، از راه حل تغییر کاربری نیز استفاده شده است.

وی گفت: راه و شهرسازی استان اتمام پروژه های مسکن مهر و تامین مسکن برای نیازمندان را در اولویت خود واقع شده است به نحوی که در یک سال گذشته، پنج هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان شده است.

به گزارش خبرنگاران، مشکل مسکن مهمترین مشکل خانواده های محروم و نیازمند است که در طول مدت فعالیت دولت تدبیر وامید، دهها هزار واحد مسکونی برای این قشر ساخته و تحویل شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 17157

به "خبرنگاران 2 هزار واحد مسکونی نیازمندان در 3 شهر عظیم آذربایجان غربی احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 هزار واحد مسکونی نیازمندان در 3 شهر عظیم آذربایجان غربی احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید