درخواست فدراسیون فوتبال از نمایندگان فیفا

به گزارش مجله آزمون اول، نمایندگان فیفا در نشست های انجام شده روی احتیاج مبرم به درآمد زایی بیشتر از حق پخش تلویزیونی، بلیت فروشی و اسپانسر تاکید کردند.

درخواست فدراسیون فوتبال از نمایندگان فیفا

جلسات و بازدید نمایندگان فیفا از کمیته ها، دپارتمان ها، سازمان های لیگ فوتبال و فوتسال ، مرکز ملی فوتبال و باشگاه پیکان (به عنوان نمونه ای از باشگاه های کشور) از سوی آندره واشکچیو و ژیر تورستنسان از روز سه شنبه گذشته شروع شد.

در جلساتی با حضور کمیته ها و دپارتمان ها،ساختار، توضیح وظایف و روند انجام امور و برنامه های آینده آنان مورد بحث نهاده شد و در اکثر موارد با تحسین نمایندگان فیفا روبرو شد و در مواردی نیز نمایندگان فیفا پیشنهادات و راهکارهایی را جهت پیشرفت در امور به مدیران کمیته ها و دپارتمان ها ارائه کردند.

همچنین در گفتگوهای اجرا شده میان نمایندگان فیفا و سرپرست دبیرکلی فدراسیون ، درباره چگونگی رشد فوتبال ، نحوه استعدادیابی بازیکنان نخبه، رشد و توسعه فوتبال زنان ، نحوه آموزش مربیگری و داوری و عملکرد بازاریابی گفتگو شد.

ابراهیم شکوری هم به نمایندگان فیفا گفت: فدراسیون ایران برای ایجاد زیرساخت های مناسب با استفاده از بودجه اهدایی فیفا پیروز به احداث زمین چمن مصنوعی و زمین طبیعی شماره 2در سال گذشته شده و در حال حاضر نیز پروژه ساخت زمین چمن طبیعی شماره یک در دست اجرا است. فدراسیون با وجود تحریم های بین المللی حداکثر کوشش خود را برای رشد فوتبال انجام داده و خواهان این است سیاست و تحریم های اعمال شده از ورزش جدا باشد تا فوتبال بتواند رشد بهتری در ایران داشته باشد.در جریان این دیدار شکوری از نمایندگان فیفا خواست به دلیل تحریم ها و مسائل و موانعی که برای انتقال پول از فیفا به فدراسیون وجود دارد فیفا همکاری مضاعفی در این راستا داشته باشد و راهکارهای موجود آنالیز شد.

نمایندگان فیفا هم در نشست های اجرا شده روی احتیاج مبرم به درآمد زایی بیشتر از حق پخش تلویزیونی،بلیت فروشی و اسپانسر تاکید کردند.ایشان عنوان کردند فدراسیون فوتبال ایران باید بتواند درآمدی از حق پخش تلویزیونی داشته باشد و این امر باید اولویت اصلی فدراسیون در بحث درآمدزایی باشد. ضمن اینکه برای کسب درآمد از فوتبال ساحلی و فوتسال هم احتیاج به بلیت فروشی هرچه بیشتر و استفاده از تبلیغات محیطی است.

3-300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1295

به "درخواست فدراسیون فوتبال از نمایندگان فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست فدراسیون فوتبال از نمایندگان فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید