دو کتاب درباره تجارب مدیران زن و استانداران رونمایی شد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، روز سه شنبه 25 آذرماه 1399، معاونت پژوهشی مرکز آموزش مدیریت دولتی از دو کتاب مستندسازی تجارب مدیران زن که مشتمل بر 24 نشست با مدیران ارشد زن دستگاه های اجرایی است و کتابتبیین مدل مدیریت منطقه ای در ایران، مبتنی بر تجارب استانداران، رونمایی کرد.

دو کتاب درباره تجارب مدیران زن و استانداران رونمایی شد

کتاب مستندسازی تجارب مدیران زن برای اولین بار با نگاهی به تجارب پیروز زنان مدیر از مسئولیت های مدیریتی و سیاسی آنان سخن می گوید و می کوشد با زبانی گویا و صمیمی، مدیران جوان و زن را برای پذیرش مسئولیت ها و پست های مدیریتی در نظام اداری کشور آماده سازد.

در این کتاب تجاربی از زبان معصومه ابتکار، فروغ احرای، زهرا احمدی پور، زهرا اربابی، شهربانو امانی، اشرف بروجردی، نیره پیروزبخت، مریم حضرتی، رضوان حکیم زاده، لادن حیدری، ناهید خداکرمی، نسرین سلطانخواه، مرضیه شاهدایی، زهرا شجاعی، فرزانه شرفبافی، صدراعظم نوری، طاهره طاهریان، زهره عالی پور، ژاله فرامرزیان بروجنی، مرضیه گرد، پروانه مافی، پویا محمودیان، شهیندخت مولاوردی و فاطمه مهاجرانی بیان شده است.

کتاب تبیین مدل مدیریت منطقه ای در ایران، مبتنی بر تجارب استانداران نیز براساس تجارب درخشان استانداران پیروز نظام جمهوری اسلامی ایران و در دو فصل به نگارش درآمده است. فصل اول کتاب به صندلی استانداران در ساختار سیاسی و اداری جمهوری اسلامی ایران و فصل دوم کتاب به تجارب هشت استاندار (سیدمحمدعلی افشانی، علی اوسط هاشمی، احمد ترک نژاد، محمدرضا خباز، عبدالمحمد زاهدی، رسول زرگرپور، حمید کلانتری و محسن مهرعلیزاده) می پردازد.

مرکز آموزش مدیریت دولتی با برگزاری نشست های پیوسته مستندسازی تجارب استانداران و مدیران پیروز زن از سال 1397 تا به امروز این دو اثر را پدید آورده و به همت مرکز آموزش مدیریت دولتی فراوری و به چاپ رسیده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19781

به "دو کتاب درباره تجارب مدیران زن و استانداران رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو کتاب درباره تجارب مدیران زن و استانداران رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید