دیدار تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ به مالزی منتقل می گردد؟

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، درگیری ها و ناآرامی ها در هنگ کنگ برگزاری بازی تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ را هم تحت تاثیر خود قرار داده است.

دیدار تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ به مالزی منتقل می گردد؟

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

ایران و هنگ کنگ در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر 19 شهریور به مصاف هم می روند ولی فدراسیون فوتبال کشورمان به خاطر ناآرامی های اخیر در هنگ کنگ، از فیفا و AFC درخواست نموده است مسابقه در یک کشور دیگر برگزار گردد.

درخواست ایران بازتاب زیادی در رسانه های هنگ کنگ داشته است.

روزنامه takungpao هنگ کنگ امروز در گزارشی موضوع درخواست ایران را آنالیز نموده است. این روزنامه نوشت: با ادامه ناآرامی ها در هنگ کنگ فدراسیون فوتبال ایران نگران مسائل امنیتی برای تیم ملی این کشور است. آنها از فیفا درخواست نموده اند تا این بازی به یک کشور بی طرف منتقل گردد. در این ارتباط پوای کوان کای رئیس فدراسیون فوتبال هنگ کنگ گفت: نامه ای در این ارتباط از فیفا دریافت ننموده ایم. کوان معتقد است که هنگ کنگ یک منطقه جنگی و خطرناک نیست و ممکن است فیفا با درخواست فدراسیون فوتبال ایران موافقت نکند.

در ادامه این گزارش آمده است که فدراسیون فوتبال هنگ کنگ ارزیابی جدیدی را از شرایط این کشور به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می نماید.

همچنین وِن دالون مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال هنگ کنگ هم پیش از این اعلام نموده بود اگر فیفا با درخواست ایران برای تغییر محل مسابقه موافقت کند، این بازی در کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2292

به "دیدار تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ به مالزی منتقل می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ به مالزی منتقل می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید