دیدار شاعران عمانی با رئیس حوزه هنری

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: جمعی از شاعران کشور عمان که میهمان ویژه این دوره نمایشگاه کتاب است، با رئیس حوزه هنری دیدار و گفت وگو کردند.

دیدار شاعران عمانی با رئیس حوزه هنری

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، جمعی از ادبیان و شاعران عمانی با حضور در حوزه هنری سازمان تبلیغات با محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری و موسی بیدج سردبیر نشریه شیراز دیدار و گفت وگو داشتند.

در این جلسه، محسن بن حمود الکندی استاد دانشگاه سلطان قابوس و یحیی بن سالم الحراصی از جمله ادبیان کشور عمان حضور داشتند. این دو چهره از عمان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ایران، بر تعیق و تقویت مراودات فرهنگی دو جانبه ایران و عمان تاکید کردند.

وضعیت جامعه عمان، شاخص های فرهنگی، توسعه اجتماعی و ویژگی های فرهنگ عمومی و همچنین اشتراکات فرهنگی میان ایران و عمان از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

بن حمود الکندی در این نشست درباره ذهنیت مثبت مردم عمان نسبت به ایران مطالبی بیان نموده و درباره صندلی زنان در مناسبات فرهنگی و سیاسی عمان نیز توضیحاتی ارائه کرد.

در انتها این نشست، طرفین ضمن اعلام رضایتمندی از این هم اندیشی درباره برگزاری دیدارها و مراسم فرهنگی در آینده نزدیک تبادل نظر و توافق کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2157

به "دیدار شاعران عمانی با رئیس حوزه هنری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار شاعران عمانی با رئیس حوزه هنری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید