دیپلمات ایرانی: تحریم های غیرقانونی آمریکا تروریسم مالی است

به گزارش مجله آزمون اول، سفیر ایران در فنلاند با اشاره به تاثیر تحریم های آمریکا بر بخش پزشکی کشور در مقابله با ویروس کرونا از کشورهای اروپایی خواست به این تحریم های غیرقانونی بی اعتنا باشند.

دیپلمات ایرانی: تحریم های غیرقانونی آمریکا تروریسم مالی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فنلاند طی مصاحبه با یکی از نشریات این کشور با اشاره به آسیب ایران از تحریم های آمریکا، از کشورهای اروپایی خواست باتوجه به شیوع کرونا، برابر تداوم تحریم های آمریکا علیه ایران سکوت اختیار نکنند.

فروزنده ودیعتی در گفت وگو با روزنامه هلسینکی تایمز در مورد پیروی اروپا از تحریم های آمریکا علیه ایران گفت، زمان آن رسیده که اروپا به تحریم های غیرقانونی و یکجانبه آمریکا علیه ایران بی اعتنا گردد.

سفیر ایران در فنلاند در این مصاحبه با اشاره به کوشش های شبانه روزی کادر پزشکی ایران در نبرد با ویروس کرونای جدید گفت که اعمال تحریم های غیرقانونی آمریکا تروریسم مالی علیه ایران است و تنها موجب شیوع بیشتر ویروس کرونا و تلفات ناشی از آن می گردد.

ودیعتی با اشاه به آسیب ایران از تحریم های آمریکا، از کشورهای اروپایی خواست با توجه به شیوع کرونا ، برابر تداوم تحریم های آمریکا علیه ایران سکوت اختیار نکنند.

سفیر ایران در فنلاند با اشاره به یاری بعضی کشورهای دنیا به ایران در مبارزه با کرونا، خواهان تداوم یاری رسانی کشورهای دیگر شد.

سفیر ایران در بلژیک نیز روز گذشته در یادداشتی در وبگاه شبکه خبری یورو نیوز با ذکر خسارت 200 میلیارد دلاری کشور بابت تحریم های یکجانبه آمریکا و تاثیر آن ها بر بخش پزشکی جهت مقابله با کرونا، سرپیچی اروپا از تحریم های یکجانبه واشنگتن را خواهان شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8488

به "دیپلمات ایرانی: تحریم های غیرقانونی آمریکا تروریسم مالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیپلمات ایرانی: تحریم های غیرقانونی آمریکا تروریسم مالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید