رئال مادرید فاصله خود با تیم های بالای جدول را ثابت نگاه داشت

به گزارش مجله آزمون اول، تهران- خبرنگاران- بازیکنان رئال مادرید با هت تریک کریم بنزما بیلبائو را مغلوب و فاصله خود با اتلتیکو مادرید تیم دوم جدول رده بندی لالیگا را ثابت نگاه داشتند.

رئال مادرید فاصله خود با تیم های بالای جدول را ثابت نگاه داشت

به گزارش خبرنگاران؛ بازیکنان این تیم یکشنبه شب و در چارچوب رقابت های هفته سی و سوم این رقابت ها در استادیوم سانتیاگو برنابئو میزبان تیم بیلبائو بوده و حریف سخت کوش خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند و تقریبا صندلی سومی خود در جدول این رقابت ها را مسجل کردند.

کهکشانی ها با کسب هر سه امتیاز این دیدار 64 امتیازی شده و فاصله خود با اتلتیکومادرید تیم همشهری که صندلی دوم رده بندی این رقابت ها را در اختیار دارد ثابت نگاه داشتند البته بازیکنان این تیم به دنبال لغزش تیم اتلتیکومادرید هستند تا صندلی دومی را از تیم گرفته و نایب قهرمانی را آن خود نمایند.

کریم بنزما مهاجم اول و گلزن این روزهای کهکشانی ها در این دیدار هت تریک کرد و در دقایق 47 ، 76 و 90 برای رئال مادرید گلزنی و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را برای تیم خود به ارمغان آورد.

تیم بیلبائو نیز با قبول این شکست 46 امتیازی ماند و فرصت صعود از رده هفتم به رده های بالاتر را از دست داد.

تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید شب گذشته رئال سوسیه داد و ایبار را از پیش رو برداشتند.

بارسلونا هم اکنون با 78 ، اتلتیکومادرید با 68 و رئال مادرید با 64 امتیاز عناوین اول تا سوم جدول رده بندی لالیگای اسپانیا را در اختیار خود دارند.

شبک**ورزشی**9144**1392

منبع: ایرنا
انتشار: 20 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1134

به "رئال مادرید فاصله خود با تیم های بالای جدول را ثابت نگاه داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید فاصله خود با تیم های بالای جدول را ثابت نگاه داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید