راه اندازی سومین خط حمل و نقل دریایی ایران و عمان

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به روابط تجاری دو کشور ایران و عمان، از راه اندازی سومین خط حمل و نقل دریایی میان بندر جاسک و بنادر عمان طی روزهای آینده خبر داد.

راه اندازی سومین خط حمل و نقل دریایی ایران و عمان

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران از سازمان توسعه تجارت، حمید زادبوم اظهار کرد: در راستای توسعه و گسترش سطح مراودات تجاری میان جمهوری اسلامی ایران و کشور عمان، با پیگیری های به عمل آمده، سومین خط حمل و نقل دریایی بین بندر جاسک و بنادر عمان ظرف چند روز آینده افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش حجم مبادلات تجاری دو کشور، بر توسعه و تعمیق روابط تجاری ایران و عمان تأکید کرد و گفت: در فروردین ماه سال جاری، دو خط حمل و نقل کانتینری در مسیرهای بندرعباس به بنادر سلطان قابوس و بندر السویق عمان برقرار شد که عمده محموله های آن مواد غذایی، محصولات کشاورزی و میوه و تره بار است.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت اضافه نمود: راه اندازی خطوط حمل و نقل مستقیم بین دو کشور ایران و عمان در راستای تفاهمات به عمل آمده در آخرین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی بین دو کشور است و کاهش فاصله، کاهش زمان رسیدن محموله ها و کاهش قابل ملاحظه هزینه های حمل و نقل از مزایای خطوط حمل و نقل مستقیم بین دو کشور به شمار می رود.

زادبوم گفت: در خط دریایی بین بندر جاسک تا بنادر عمان، انواع کالاها از قبیل محصولات کشاورزی، مواد غذایی، مصالح ساختمانی و دیگر کالاهای مصرفی جابه جا خواهد شد.

4127/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 7832

به "راه اندازی سومین خط حمل و نقل دریایی ایران و عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سومین خط حمل و نقل دریایی ایران و عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید