رفتار گل محمدی اتفاق ویژه ای در فوتبال ایران رقم زد

به گزارش مجله آزمون اول، درگذشت بهروز خورشیدیان طرفدار یاسوجی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا، غم بزرگی بر دل هواداران این باشگاه گذاشت و خانواده آن مرحوم را سیاه پوش کرد.

رفتار گل محمدی اتفاق ویژه ای در فوتبال ایران رقم زد

یحیی گل محمدی سرمربی پیروز تیم پرسپولیس در حاشیه ملاقات مقابل نساجی مازندران، پیراهنی با امضای اعضای تیم مهیا کرد و صبح امروز (شنبه) به نمایندگی از مدیران، مربیان، بازیکنان و طرفداران میلیونی پرسپولیس برای ابراز همدردی به یاسوج سفر کرد و حدود یک ساعت همراه اعضای خانواده آن مرحوم بود.

او در کنار پیراهن امضای شده پرسپولیس، مدال نقره خود که یادگاری از فینال 2020 لیگ قهرمانان آسیا بود را به فرزند مرحوم خورشیدیان اهدا کرد.

رفتار انسان محبت آمیز یحیی گل محمدی و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، اتفاق ویژه ای در حاشیه فوتبال ایران رقم زد و در کنار تمام غوغا و جنجال ها، باعث تحسین جامعه فوتبال شد.

این رسم انسان دوستی سرمربی شایسته تیم مورد تقدیر مدیریت باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. گل محمدی و شاگردانش با این اقدامات، بیش از پیش خود را در دل طرفداران جای دادند و باعث ایجاد وفاق و اتحاد در خانواده عظیم پرسپولیس و فوتبال ایران شدند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20216

به "رفتار گل محمدی اتفاق ویژه ای در فوتبال ایران رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار گل محمدی اتفاق ویژه ای در فوتبال ایران رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید