فرایند ابتلا به ویروس کرونا کاهشی شد

به گزارش مجله آزمون اول، سرشناس ترین مشاور بهداشتی چین در زمینه شیوع ویروس کرونا گفت تعداد مبتلایان جدید در بعضی استانها کاهش یافته و پیش بینی می گردد اوج ابتلا به این بیماری در همین ماه باشد.

فرایند ابتلا به ویروس کرونا کاهشی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، چین خاطرنشان کرد تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا کمترین میزان از اواخر ژانویه بوده است. این آمار پیش بینی مشاور ارشد بهداشت این کشور را مبنی بر خاتمه شیوع این بیماری تا ماه آوریل تایید می نماید.

ولی متخصصان بین المللی هنوز هم در خصوص شیوع این ویروس که تاحالا جان 1100 نفر را گرفته هشدار می دهند.

ژانگ نانشان، سرشناس ترین مشاور بهداشتی در زمینه شیوع این بیماری گفت تعداد مبتلایان جدید در بعضی استانها کاهش یافته و پیش بینی می گردد اوج ابتلا به این بیماری در همین ماه باشد.

مقامات بهداشتی چین می گویند تعداد کل مبتلایان جدید به این ویروس در چین به 44653 نفر رسیده است که 2015 مورد از آنها در یازدهم فوریه گزارش شده است. این کمترین میزان ابتلا به این بیماری از خاتمه ژانویه است.

چین هفته گذشته دستورالعمل خود در جلوگیری و کنترل ویروس کرونا را اصلاح کرد و خاطرنشان کرد فقط وقتی موارد مشکوک نشانه های بالینی بیماری را نشان دهند، باید ثبت شوند. ولی معین نیست اطلاعات قبلی دولت شامل موارد بدون علامت میشده یا نه.

تعداد مبتلایانی که در چین جان خود را از دست داده اند ، 97 نفر اضافه شده و تا خاتمه روز سه شنبه به 1113 نفر رسیده است.

در حالی که مقامات بهداشت چین می گویند شرایط تحت کنترل است، سازمان جهانی بهداشت درباره خطر شیوع این بیماری در جهان هشدار داده است.

تدروس ادهانوم قیبریسوس، رئیس سازمان جهانی بهداشت گفت: جهان باید بیدار گردد و این ویروس را یک دشمن عمومی شماره یک قلمداد کند. وی اضافه نمود اولین واکسن برای این بیماری 18 ماه دیگر فراوری می گردد.

پروفسور برندان مورفی، مقام ارشد سیستم درمانی استرالیا در خصوص پیش بینی ژانگ می گوید: به نظر من هنوز برای گفتن این موضوع خیلی زود است.

من فکر می کنم باید اطلاعات را طی هفته های آینده قبل از انجام هر پیشگویی به دقت آنالیز کنیم.

صد ها مورد ابتلا به این ویروس در چندین کشور در سراسر جهان گزارش شده و یک نفر در هنگ کنگ و یکی دیگر در فیلیپین جان خود را از دست داده اند.

14

تور سریلانکا: تور سریلانکا | تور ارزان قیمت سریلانکا، تور سریلانکا لحظه آخری، تور کلمبو بنتوتا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 6328

به "فرایند ابتلا به ویروس کرونا کاهشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند ابتلا به ویروس کرونا کاهشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید