زلاتان و ربیچ با میلان به توافق رسیدند

به گزارش مجله آزمون اول، ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان برای تمدید قراردادش با مدیران این تیم به توافق رسیده و احتمال ماندن مهاجم کروات این تیم نیز قوت گرفته است.

زلاتان و ربیچ با میلان به توافق رسیدند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، سایت توتومرکاتووب ایتالیا مدعی شده که باشگاه میلان و زلاتان ابراهیموویچ برای تمدید قرارداد به توافق رسیده اند و به این ترتیب مهاجم 38 ساله سوئدی یک فصل دیگر هم در سن سیرو می ماند.

در همین حال نشریه گاتزتا دلواسپورت جزئیاتی درباره این توافق منتشر نموده و نوشته که به موجب این قرارداد ایبرا سالانه 7 میلیون یورو حقوق می گیرد و این قرارداد هم ظرف امروز و فردا (پنجشنبه) رسمی می گردد.

زلاتان ماه ژانویه امسال پس از دو فصل بازی در لس آنجلس گلکسی راهی میلان شد و در شش ماه حضورش در سن سیرو به این تیم برای به انتها رساندن سری A در رده ششم و کسب سهمیه لیگ اروپا یاری کرد. او در 18 بازی اش در لیگ 10 گل زد.

در همین حال گاتزتا خبر دیگری درباره میلان منتشر نموده و نوشته که نمایندگان این تیم با باشگاه اینتراخت فرانکفورت وارد مذاکره شده اند تا نظر آنها را برای خرید قطعی آنته ربیچ جلب نمایند. ربیچ فصل گذشته به صورت قرضی برای میلان بازی کرد و تا انتها فصل آینده با این تیم قرارداد دارد. میلان با توجه به رضایت از عملکرد این بازیکن میخواهد قرارداد او را قطعی کند. طبق اعلام گاتزتا توافقات اولیه برای قطعی شده قرارداد ربیچ و میلان میان دو طرف اجرا شده و حالا روسونری باید نظر اینتراخت را جلب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13191

به "زلاتان و ربیچ با میلان به توافق رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلاتان و ربیچ با میلان به توافق رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید