سازمان لیگ فوتبال ایران: بازیکنان، مربیان و مدیران مصاحبه تحریک آمیز نکنند

به گزارش مجله آزمون اول، کارگروه ویژه سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری کمیته های انضباطی، اخلاق و حراست فدراسیون به صورت ویژه مسابقات را زیر نظر می گیرد.

سازمان لیگ فوتبال ایران: بازیکنان، مربیان و مدیران مصاحبه تحریک آمیز نکنند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران با تشکیل کارگروه ویژه ای مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم را به صورت دقیق مورد نظارت دقیق قرار داده است در هفته های گذشته در تمامی مسابقات حساس باشگاهی ناظران ویژه کمیته های اخلاق، انضباطی و حراست فدراسیون حضوری فعال و موثر داشتند.

در هفته های پیشرو نیز که مسابقات در تمامی لیگ ها به مراحل حساسی رسیده و نتیجه مسابقات در سرنوشت تیم های صدر و قعر جدول در لیگ برتر، دسته یک، دوم و سوم تاثیرگذار است به صورت ویژه مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرد تا مسابقات هفته های پایانی به بهترین شکل ممکن برگزار گردد.

از بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه ها نیز درخواست می گردد ضمن پرهیز از حواشی مخرب، از انجام مصاحبه های تحریک آمیز خودداری نموده و در صورت داشتن هرگونه مستندات مبنی بر انجام تخلف آن را به سازمان لیگ فوتبال ایران ارایه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14489

به "سازمان لیگ فوتبال ایران: بازیکنان، مربیان و مدیران مصاحبه تحریک آمیز نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ فوتبال ایران: بازیکنان، مربیان و مدیران مصاحبه تحریک آمیز نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید