سنگاپور از ایران خواست در خصوص ادعای تیراندازی به نفتکش این کشور تحقیق کند

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: سازمان کشتیرانی و بنادر سنگاپور امروز اظهار داشت، از مقامات کشتیرانی ایران خواسته است تا در خصوص ادعای تیراندازی کشتی های ایرانی به یک تانکر در حال تردد با پرچم سنگاپور در آبهای خلیج فارس تحقیق نمایند.

سنگاپور از ایران خواست در خصوص ادعای تیراندازی به نفتکش این کشور تحقیق کند

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری تودی آنلاین، سازمان کشتیرانی و بنادر سنگاپور امروز بیان کرد، از مقامات کشتیرانی ایران خواسته است تا در خصوص ادعای تیراندازی کشتی های ایرانی به یک تانکر در حال تردد با پرچم سنگاپور در آبهای خلیج فارس تحقیق نمایند.

تانکر آلپاین اترنیتی، که ادعا شده هفته گذشته هدف تیراندازی نهاده شد، در ماه مارس با یک سکوی حفاری نفت ایرانی تصادف نموده بود. پس از این حادثه، ایران از کشورهای همسایه خواسته بود تا این کشتی را توقیف نمایند و به مقامات ایرانی تحویل دهند.

سازمان کشتیرانی و بنادر سنگاپور اعلان کرد، از سازمان بنادر و کشتیرانی ایران خواسته تا از تکرار مجدد این اتفاق در آینده جلوگیری کند، زیرا آزادی دریانوردی و جریان آزاد تجارت از اهمیت قابل توجهی برای سنگاپور و دیگر کشورهای برخوردار است.

سازمان کشتیرانی و بنادر سنگاپور در بیانیه خود آورده است: ایجاد مسائل اینچنینی در اعمال حقوق دریانوردی، نقض جدی حقوق بین الملل به شمار می رود. این سازمان اضافه نموده، سنگاپور عمیقا نگران چنین اقداماتی است.

65

منبع: تسنیم
انتشار: 26 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1838

به "سنگاپور از ایران خواست در خصوص ادعای تیراندازی به نفتکش این کشور تحقیق کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگاپور از ایران خواست در خصوص ادعای تیراندازی به نفتکش این کشور تحقیق کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید