سیمئونه: تساوی را نه نتیجه خوبی می بینم نه یک نتیجه بد، یوونتوس سال جاری می تواند قهرمان اروپا گردد

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از اینکه تیمش در واپسین دقایق بازی خانگی مقابل یوونتوس از شکست گریخت مسرور است.

سیمئونه: تساوی را نه نتیجه خوبی می بینم نه یک نتیجه بد، یوونتوس سال جاری می تواند قهرمان اروپا گردد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه پس از تساوی خانگی 2 - 2 اتلتیکومادرید مقابل یوونتوس در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری که نماینده ایتالیا تا اواسط نیمه دوم با دو گل از میزبان اسپانیایی اش پیش افتاده بود، به خبرنگاران گفت: در نیمه اول بازی مان چیزهایی کم داشت و در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتر ارائه کرد. با این حال من اینکه بازیکنانم هرگز تسلیم نشدند و برای کسب امتیاز جنگیدند را دوست داشتم. ما همواره کوشش مان را برای ایجاد موقعیت هایی که به یوونتوس ضربه بزنیم، انجام دادیم. خوسه ماریا خیمنس هم تا آستانه گلزنی رفت، همین طور ویتولو و آنخل کورئا پس فکر می کنم که حداقل لیاقت کسب یک امتیاز را داشتیم. من به این تساوی به چشم یک نتیجه خوب یا بد نگاه نمی کنم.

سیمئونه اضافه کرد: یوونتوس تیمی بسیار قدرتمند است که بازیکنانش کلی تجربه دارند و میانگین سنی بازیکنانش 29 سال است، در حالی که میانگین سنی تیم ما 24 سال است. تجربه در این سطح از رقابت ها یاری فراوانی می نماید و به همین دلیل بازی هایی مانند این به ما یاری می نماید که برای آزمون های بعدی پخته تر شویم. مهمترین چیز برای تیم ما این است که انسجام مان را در طول بازی از دست ندهیم و به توانایی های خود ایمان داشته باشیم.

یوونتوس فصل گذشته در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه اتلتیکومادرید 2 بر صفر مغلوب شده بود، اما اکنون با ساری که فلسفه بازی اش کاملاً متفاوت از ماسیمیلیانو آلگری است، توانست اتلتیکومادرید را به دردسر بیندازد.

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو در این خصوص هم تأکید کرد: ساری زمان می خواهد تا آنچه که همواره در سایر تیم ها نشان داده را در یوونتوس هم پیاده کند. یوونتوس همواره تیم خطرناکی خواهد بود و حتی زمانی که به نظر می رسد به دردسر افتاده کافی است دو موقعیت به دست آورد و دو گل بزند. این تیم با بازیکنانی که در اختیار دارد هرگز در لیگ قهرمانان خودش را نباخته و به نظر سال جاری می تواند تا سرانجام راه را برود. باید منتظر ماند و دید که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2778

به "سیمئونه: تساوی را نه نتیجه خوبی می بینم نه یک نتیجه بد، یوونتوس سال جاری می تواند قهرمان اروپا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: تساوی را نه نتیجه خوبی می بینم نه یک نتیجه بد، یوونتوس سال جاری می تواند قهرمان اروپا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید