شب تلخ طارمی و دوستان

به گزارش مجله آزمون اول، تیم فوتبال پورتو در حضور لژیونر ایرانی خود برابر بلننسز به تساوی بدون گل رضایت داد. در دقایق پایانی این ملاقات مدافع پورتو به طرز وحشتناکی مصدوم شد.

شب تلخ طارمی و دوستان

به گزارش خبرنگاران از ایرنا، پنجشنبه شب از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال پرتغال، پورتو مدافع عنوان قهرمانی در زمین بلننسز به میدان رفت و با وجود در اختیار داشتن توپ و میدان و خلق موقعیت های متعدد از رسیدن به گل بازماند.

مهدی طارمی ستاره این روزهای پورتو مطابق انتظار در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت اما نتوانست گلزنی کند.

در دقیقه 85 این ملاقات، نانو مدافع پیش تاخته پورتو پس از برخورد وحشتناک و غیر قابل تصور با دروازه بان و بازیکن میزبان، بیهوش روی زمین افتاد.

شدت مصدویت به گونه ای بود که تمامی بازیکنان خیلی زود خواستار حضور پزشکان در زمین شدند. پس از حدود 20 دقیقه اقدامات پزشکی، این بازیکن که بیهوش بود و حرکت نمی کرد با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

بیشتر بازیکنان پورتو از جمله طارمی، موسی مارگا، اولیویرا و په په پس از دیدن وخامت حال هم تیمی خود، برای دقایق زیادی گریه می کردند.

هنوز رسانه های پرتغالی خبر دقیقی از شرایط نانو مخابره نکرده اند.

پورتو که در رتبه دوم است با این تساوی به امتیاز 39 رسید. هم اکنون اسپورتینگ لیسبون با 42 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به پورتو با اقتدار در صدر قرار گرفته است.

پیش از این، ملاقات فارنسی و سانتاکلارا به تساوی یک بر یک انتها یافت. شهریار مغانلو مهاجم ایرانی سانتاکالارا در دقیقه 85 به میدان آمد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 21590

به "شب تلخ طارمی و دوستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب تلخ طارمی و دوستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید