شرط فدراسیون فوتبال ایتالیا برای استخدام کونته

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: با استعفای کونته از سرمربیگری یوونتوس او حالا گزینه اصلی راهنمایی آتزوری محسوب می گردد اما برای حضور او روی نیمکت این تیم یک مانع وجود دارد.

شرط فدراسیون فوتبال ایتالیا برای استخدام کونته

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، آنتونیو کونته، سرمربی مستعفی یوونتوس که شب گذشته (سه شنبه) از سمت خود استعفا کرد، گزینه اصلی جانشینی چزاره پراندلی در تیم ملی ایتالیا است اما او برای راهنمایی آتزوری برای باید با کاهش حقوق خود موافقت کند چون فدراسیون فوتبال ایتالیا حاضر به پرداخت حقوقی معادل آنچه که بانوی پیر به کاپیتان پیشین خود می داد نیست.

طبق ادعای رسانه های ایتالیایی کونته پس از بروز اختلاف میان وی و سران باشگاه یوونتوس بر سر سیاست نقل و انتقال باشگاه و قرار دریافت 2 ستاره تیم، آرتورو ویدال و پل پوگبا در فهرست فروش بیانکونری، استعفای خود را اعلام نموده است.

کمتر از 24 ساعت از استعفای کونته، سران یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری را به عنوان جانشین او استخدام کردند و این در حالی است که انتظار می رود فدارسیون فوتبال ایتالیا به زودی به کونته که 3 اسکودتوی پیاپی کسب کرد پیشنهاد همکاری بدهد.

در این بین نشریه کوریره دلو اسپورت اعلام نموده که انتظار می رود کونته 44 ساله گزینه اول فدراسیون فوتبال ایتالیا برای آماده سازی آتزوری جهت حضور مقتدرانه در رقابت های یورو 2016 فرانسه است اگر کاپیتان پیشین یوونتوس حاضر به دریافت حقوقی کمتر از آنچه از یووه می گرفت بشود. کوریه مدعی است در صورت توافق کونته با کاهش حقوقش حضور او روی نیمکت آتزوری حداقل تا خاتمه یورو 2016 تضمین شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2861

به "شرط فدراسیون فوتبال ایتالیا برای استخدام کونته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط فدراسیون فوتبال ایتالیا برای استخدام کونته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید