صادرات شیرینی ایران به کانادا و استرالیا، سال جاری افزایش قیمت نداریم

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروش وکافه قنادی گفت: نه تنها برای تامین شیرینی شب عید مسئله ای نداریم بلکه برنامه انتها سال ما صادرات شیرینی خشک ایرانی به کانادا و استرالیا است.

صادرات شیرینی ایران به کانادا و استرالیا، سال جاری افزایش قیمت نداریم

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی بهره مند در مورد تمهیدات این اتحادیه برای شب عید گفت: هیچ گونه کم و کسری برای شیرینی شب عید نداریم و هم اکنون اعضای اتحادیه در حال تهیه محصولاتی با ماندگاری بالا برای ایام شب عید هستند.

وی در مورد نحوه قیمت گذاری شیرینی شب عید اضافه کرد: برنامه ای برای افزایش قیمت شیرینی شب عید نداریم و قیمت شیرینی شب عید در امسال مشابه سال گذشته است.

رئیس اتحادیه قنادی ضمن اشاره به تداوم رکود مالی، وضعیت فروش را در شیرینی فروشی ها نسبت به سال گذشته ضعیف عنوان نمود و اضافه کرد: در امسال رونق خاصی در کار ما وجود نداشت و امیدواریم در سال آینده وضعیت مالی کشور بهتر گردد.

بهره مند در مورد برگزاری نمایشگاه های بهاره و حضور واحدهای صنفی تحت نظارت این اتحادیه در نمایشگاه اعلام نمود: پیش از این هم گفته بودیم که مخالف برگزاری نمایشگاه های بهاره هستیم اما به هر حال 20 واحد صنفی از اتحادیه قنادی در نمایشگاه مستقر در بوستان ارم، 20 واحد صنفی دیگر در نمایشگاه بهاره بوستان ولایت، 20 واحد هم در نمایشگاه بهاره حکیمیه با نظارت اتحادیه و اعمال تخفیف 10 درصدی حضور خواهند داشت.

وی در ادامه به عرضه محصولات دارای ماندگاری بالا و همچنین شکلات در نمایشگاه بهاره اشاره نمود.

رئیس اتحادیه شیرینی فروش ها همچنین از صادرات شیرینی های خشک ایرانی به کشورهای حوزه خلیج فارس، کانادا و استرالیا در ایام پایانی سال اطلاع داد و در مورد واردات شیرینی های قاچاق به کشور گفت: ما شیرینی قاچاق نداریم و تنها ممکن است شکلات به کشور واردات گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2489

به "صادرات شیرینی ایران به کانادا و استرالیا، سال جاری افزایش قیمت نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات شیرینی ایران به کانادا و استرالیا، سال جاری افزایش قیمت نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید