صدور 174 مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی از ابتدای سال جاری

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران:معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از صدور 174 مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی طی 10 ماهه ابتدای سال جاری اطلاع داد.

صدور 174 مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی از ابتدای سال جاری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ویزای تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، محمد خداکرمی اظهار کرد: بر اساس بند الف از ماده یک آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی طی 10 ماهه ابتدای امسال در مجموع 174 مجوز صادر شد.

وی تعداد مجوزهای لغو شده در مدت مذکور را 32 فقره اعلام نمود و اضافه کرد: همچنین بر اساس بازرسی های به عمل آمده از 156 دفتر خدمات مسافرت هوایی در کل کشور توسط بازرسان کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری طی مدت مزبور 95 مجوز به دلیل عدم رعایت قوانین و تطبیق با آئین نامه دفاتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق و 63 مجوز به جهت برطرف مسائل آئین نامه ای در بازرسی های کارشناسان کمیته فنی و رضایت شاکیان پرونده های مطرح شده، برطرف تعلیق شده است.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری ، با اشاره به اختصاص 33 مجوز به ایثارگران در 10 ماه گذشته خاطر نشان کرد : از ابتدا تا به امروز 2578 دفتر خدمات مسافرت هوایی تشکیل شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5118

به "صدور 174 مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی از ابتدای سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 174 مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی از ابتدای سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید