صیاد منش و نورافکن در دو راهی شفر - کرانچار

به گزارش مجله آزمون اول، استقلال 5 بازیکن در تیم امید دارد که شفر با حضور 3 بازیکن در تمرینات این تیم موافق است. سرمربی استقلال می خواهد صیادمنش و نورافکن را با تیمش به قطر ببرد.

صیاد منش و نورافکن در دو راهی شفر - کرانچار

تیم امید، مسئله جدید استقلال

تمرینات تیم امید ایران برای حضوردررقابت های انتخابی المپیک که به زودی برگزارخواهد شد، قراراست از11اسفند ماه آغازگردد. این تمرینات درشرایطی کلید می خورد که استقلال درهمان روزراهی قطرمی گردد تا درتاریخ 14اسفند ماه اولین بازی اش درفصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را مقابل تیم الدحیل قطرانجام دهد. تداخل برنامه های آماده سازی تیم امید ایران با بازی های مهم آسیایی استقلال سبب شده امیدنورافکن وصیادمنش دردوراهی انتخاب میان تیم امید وباشگاه شان استقلال قراربگیرند.

هرچند که به دلیل قوانین رایج درفوتبال باشگاه ها تنها موظف به دراختیارگذاشتن بازیکنان تیم خود به تیم ملی هستند وتیم امید درواقع تیم ملی محسوب نمی گردد اما غیبت نورافکن وصیاد منش درتمرینات تیم امید نیزدرروند آماده سازی تیم زلاتکوکرانچاراخلال ایجاد خواهد نمود. ازطرفی این دوبازیکن درهفته های آمادگی قابل توجهی دربازی های استقلال داشته اند ومورد تمجید وینفردشفرهم قرارگرفته اند وغیبت شان دربازی های لیگ قهرمانان آسیا هماهنگی استقلال را با چالش روبرو خواهد نمود. این وضعیت باعث شده هم صیادمنش و هم نورافکن درموقعیت سختی برای انتخاب قراربگیرند.

درعین حال وینفردشفرنیز تاکید دارد که هردوبازیکن درسفربه قطراستقلال را همراهی نمایند وبالطبع غیبت این بازیکنان درتمرینات تیم امید زلاتکوکرانچاررا هم به حذف نام این دوبازیکن ترغیب خواهد نمود به این دلیل سرمربی کروات تیم امید ایران درآخرین مصاحبه اش نیزتاکید نموده بود که هربازیکنی ازحضوردرتمرینات تیمش سربازبزند، بدون شک ازلیست مسافران بازی های انتخابی حذف خواهد شد. با توجه به اصرارهردومربی برای حضوربازیکنان درتمرینات خود به نظرمی رسد که تنها فدراسیون فوتبال است که می تواند با هماهنگی با مدیران باشگاه استقلال به نوعی این مشکل را رفع کند تا نه صیادمنش لطمه ببیند و نه نورافکن.

البته استقلال 3بازیکن دیگرنیز درتمرینات تیم امید دارد که شفربا حضورآن ها دراردوی آماده سازی مخالفتی ندارد وقصد دارد قائدی، نوراللهی و آذری را دراختیار تیم امید قراردهد. استقلال درمجموع دارای 5سهیمه درتیم امید ایران است و بالاترین تعداد بازیکن دراین تیم را دارد وبا توجه به اینکه تعداد نسبتا قابل توجهی ازبازیکنان این تیم به دورجدید تمرینات تیم ملی اضافه خواهند شد، شفرباید خود را آماده غیبت تعداد قابل توجهی ازبازیکنان خود درجریان برگزاری اردوهای تیم ملی و تیم امیدایران کند.

به هرحال این مسئله باید با کدخدامنشی فدراسیون فوتبال و تعامل باشگاه استقلال و شخص شفربه نوعی مدیریت گردد تا نه استقلال، نه تیم امید ومهم ترازهمه بازیکنان جوان این باشگاه ازتصمیم های انضباطی برعلیه خود لطمه ای نبینند.

راه حلی که شاید هردوطرف را راضی کند حضوربازیکنان استقلال بعد ازبازی با الدحیل درتمرینات تیم امید است. گرچه استقلال بلافاصله بعد ازبازی با الدحیل درتاریخ21اسفندماه نیز باید رخ دررخ تیم پرمهره العین قراربگیرد اما با یک برنامه ریزی مناسب می گردد حضوربازیکنان دعوت شده استقلال به تیم امید را درتمرینات باشگاهی و تیم امید تا حدودی مدیریت کرد.

10-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 703

به "صیاد منش و نورافکن در دو راهی شفر - کرانچار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صیاد منش و نورافکن در دو راهی شفر - کرانچار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید