عضو هیئت علمی دانشگاه رازی به دانش فنی و فراوری صنعتی کارتریج نانو فیلتر دست یافت

به گزارش مجله آزمون اول، عضو هیئت علمی گروه مهندسی نساجی دانشگاه رازی کرمانشاه ضمن اشاره به دستیابی به دانش فنی و فراوری صنعتی کارتریج نانو فیلتر برای اولین بار در ایران گفت: در فراوری این فیلتر از فناوری High tech بهره گرفته شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه رازی به دانش فنی و فراوری صنعتی کارتریج نانو فیلتر دست یافت

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، فرزاد دبیریان، عضو هیئت علمی گروه مهندسی نساجی دانشگاه رازی کرمانشاه پیروز به دستیابی به دانش فنی و فراوری صنعتی کارتریج نانو فیلتر برای اولین بار در ایران شد.

دبیریان در این باره به خبرنگار خبرنگاران، گفت: در این محصول از نانو الیاف پلیمری جهت تصفیه آب با کارایی بالا استفاده می گردد. استفاده از تکنولوژی نانو الیاف در ساخت این فیلتر امکان حذف ذرات کوچک تر از یک میکرومتر را فراهم نموده است.

عضو هیئت علمی گروه مهندسی نساجی دانشگاه رازی کرمانشاه اضافه نمود: در فراوری این فیلتر از فناوری High tech بهره گرفته شده است. این فیلتر در دستگاه های تصفیه آب خانگی، صنعت شیرین سازی آب یا صنایعی که احتیاج به تصفیه آب دارند استفاده می گردد.

وی اعلام کرد: کارایی بالای فیلتر های نانو الیافی در زمینه حذف ذرات کوچک تر از یک میکرومتر باعث افزایش عمر سایر فیلتر های به کار رفته در تجهیزات تصفیه آب می گردد.

عضو هیئت علمی گروه مهندسی نساجی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به مزایای رقابتی این محصول اذعان کرد: کیفیت بالا، قیمت مناسب و ایجاد ارزش افزوده از جمله مزایای رقابتی این محصول هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4190

به "عضو هیئت علمی دانشگاه رازی به دانش فنی و فراوری صنعتی کارتریج نانو فیلتر دست یافت" امتیاز دهید

1 کاربر به "عضو هیئت علمی دانشگاه رازی به دانش فنی و فراوری صنعتی کارتریج نانو فیلتر دست یافت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیئت علمی دانشگاه رازی به دانش فنی و فراوری صنعتی کارتریج نانو فیلتر دست یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید