فروش اقساطی محصولات کرمان موتور شروع شد ، چه خودروهایی عرضه می شوند؟

به گزارش مجله آزمون اول، فروش اقساطی محصولات کرمان موتور شروع شد. در این طرج، امکان خرید محصولات تازه کرمان موتور هم به صورت اقساطی وجود دارد.

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور شروع شد ، چه خودروهایی عرضه می شوند؟

خبرنگاران - مهدی درفشی: شرکت کرمان موتور، فروش اقساطی خودروهای جک J4، جک S3 و جک S5 تازه را شروع کرد. بعلاوه در این طرح فروش، خودروی KMC K7 هم عرضه می گردد.

در این طرح فروش، کرمان موتور پیش پرداخت دریافتی را تا حد امکان کاهش داده تا باعث سهولت خرید برای مشتریان باشد. بعلاوه کارمزد صفر درصد برای خریداران درنظر گرفته شده است.

تاریخ پرداخت اولین قسط، 25 مهر دریافت خواهد شد. تاریخ دریافت خودروها، دی ماه 1400 اعلام شده است.

شرایط فروش اقساطی محصولات کرمان موتور چکونه است؟

جک J4 با قیمت مصوب 339 میلیون تومان در این طرح عرضه می گردد. مشتری باید در مرحله اول 99 میلیون تومان بپردازد. مابقی هم طی هشت فقره چک 30 میلیون تومانی دریافت خواهد شد.

جک S3 هم با قیمت مصوب 509 میلیون تومان در این طرح عرضه می گردد. مشتری برای خرید این خودرو، ملزم به پرداخت 109 میلیون تومان پیش پرداخت است. مابقی هم طی هشت فقره چک 50 میلیون تومانی دریافت خواهد شد.

از دیگر خودروهای موجود در این فهرست می توان به جک S5 تازه اشاره نمود. قیمت مصوب این خودرو 749 میلیون تومان اعلام شد. مشتری باید در مرحله اول 149 میلیون تومان بپردازد. مابقی هم طی هشت فقره چک 75 میلیون تومانی دریافت خواهد شد.

KMC K7 هم در این طرح فروش وجود دارد. البته فروش آن به صورت نقدی و دو مرحله است. قیمت مصوب این خودرو 950 میلیون تومان اعلام شده است. مشتری در مرحله اول، ملزم به پرداخت 450 میلیون تومان است. مابقی هم در زمان ارسال دعوتنامه دریافت خواهد شد.

منبع: بیت ران
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 26676

به "فروش اقساطی محصولات کرمان موتور شروع شد ، چه خودروهایی عرضه می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش اقساطی محصولات کرمان موتور شروع شد ، چه خودروهایی عرضه می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید