فروش پارکینگ خودرو 100 هزار دلاری در داون تاون ونکوور!

به گزارش مجله آزمون اول، پیدا کردن جایی برای پارک در ونکوور می تواند سخت باشد، اما اگر 50 هزار دلار داشته باشید می توانید یک صندلی خصوصی در ییل تاون داشته باشید.

فروش پارکینگ خودرو 100 هزار دلاری در داون تاون ونکوور!

بهترین تجربه سفر را به کارگزار کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

جای پارک شماره 77 در بلوار پاسیفیک 1200 یک بلوک با ییل تاون مارینا فاصله دارد. این جای پارک سند، ارزیابی، شماره ملک و مالیات ملک جداگانه خود را دارد و مالیات آن 279.52 دلار در سال است.

مایکل میهایلوف مشاور املاک به سیتی نیوز گفت: قیمتش فقط 50 هزار دلار است و مانند آپارتمان با آن رفتار می گردد. می توانید آن را به هر کسی اجاره بدهید و اگر برای خرید به مرکز شهر می آیید می توانید خودتان از آن بهره ببرید.

این جای پارک 11 فوت عرض و 20 فوت عمق دارد و به گفته میهایلوف تخمین زده می گردد که ارزش هر فوت مربع آن 228 دلار باشد که آن را تبدیل به ارزان ترین ملک مرکز شهر می نماید.

میهایلوف می گوید برای این جای پارک که یک فرصت نادر است، تا به حال چهار تماس خرید دریافت نموده است. البته این تنها جای پارک فروشی ونکوور نیست و یک جای دیگر هم در 1480 هاو استریت به قیمت 100 هزار دلار به فروش می رسد.

دیوید هاچینسون مشاور املاک می گوید با وجود اینکه چنین چیزی رایج نیست، اما بخشی از یک فرایند جدید است.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 15191

به "فروش پارکینگ خودرو 100 هزار دلاری در داون تاون ونکوور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش پارکینگ خودرو 100 هزار دلاری در داون تاون ونکوور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید