فوتبال دنیا، گتوسو: همه با هم شکست خوردیم، نه به خاطر دوناروما، اینتر شایسته تر از ما بود

به گزارش مجله آزمون اول، فوتبال دنیا - جنارو گتوسو معتقد است دروازه بان تیمش مقصر شکست میلان در دربی دلامادونینا نیست و همه بازیکنان در این باخت نقش داشته اند.

فوتبال دنیا، گتوسو: همه با هم شکست خوردیم، نه به خاطر دوناروما، اینتر شایسته تر از ما بود

به گزارش خبرنگاران، جنارو گتوسو که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته نهم سری A ایتالیا، در دویست وبیست و دومین دربی دلامادونینا با گل دیرهنگام مائورو ایکاردی یک بر صفر مغلوب اینتر شدند، پس از این بازی گفت: اینتر قطعاً شایسته تر از ما بود اما اگر این بازی با تساوی بدون گل خاتمه می یافت، برای ما بهتر بود.

وی اضافه کرد: ما فوتبالی فیزیکی را به نمایش گذاشتیم که خیلی علاقه مند به ارائه چنین فوتبالی نیستیم اما به هر حال این کار را به خوبی انجام دادیم. ما نمی توانستیم بهتر از این پاسکاری کنیم و در حمله هم بهتر بودیم. از آغاز فصل تیم من 90 دقیقه کامل در جریان بازی نبود اما در این دیدار به خوبی در جریان بازی بودیم و ضربات آغاز مجدد زیادی نصیب مان شد.

سرمربی میلان توضیح داد: تنها پشیمانی ام این است که در 15 دقیقه خاتمهی بازی از ضدحملات زیادی که نصیب مان شد، بهره لازم را نبردیم. ما با چهار یا پنج پاس به جلوی دروازه اینتر می رسیدیم اما در زدن ضربات خاتمهی دقت لازم را نداشتیم و این بزرگترین پشیمانی ام از دربی میلان است. روی هم رفته اینتر بیشتر از ما کوشش کرد.

گتوسو در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه دوناروما چقدر در گلی که میلان در دقیقه 3+90 دریافت کرد مقصر بود، گفت: نمی خواهم فرد خاصی را مقصر شکست بدانم. در صحنه گل همه در خط دفاعی مرتکب اشتباهاتی شدند، به طوری که آباته خیلی زود برای سد پاس حریف اقدام کرد، موساکیو هم در لحظه ارسال توپ بازیخوانی اشتباهی داشت. ما همه با هم شکست خوردیم و نه به خاطر دوناروما.

وی ادامه داد: ما باختیم چون با جسارت بازی نکردیم و در یک لحظه غافلگیری، دروازه مان باز شد. اینتر به لحاظ فیزیکی قوی تر است و ما هم کیفیت های لازم دیگر را داریم. سعی کردیم به لحاظ فیزیکی آنها را به چالش بکشیم. ما هم موقعیت هایی داشتیم اما بدون شک موقعیت های اینتر بیشتر بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 139

به "فوتبال دنیا، گتوسو: همه با هم شکست خوردیم، نه به خاطر دوناروما، اینتر شایسته تر از ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، گتوسو: همه با هم شکست خوردیم، نه به خاطر دوناروما، اینتر شایسته تر از ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید