قوانین جدید گوگل درباره اخبار جعلی انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیتال ترندز، گوگل سعی دارد فعالیت های مشتریان تبلیغاتی که کسب و کار مشکوکی دارند را محدود کند و به همین دلیل قوانین خود را آپدیت کرده است. قوانین آپدیت شده گوگل از یکم سپتامبر اجرایی می شود.

قوانین جدید گوگل درباره اخبار جعلی انتخابات ریاست جمهوری

طبق اطلاعات موجود، دو آپدیت در قوانین جدید گوگل انتشار اخبار جعلی درباره انتخابات ریاست جمهوری را کنترل می کند. سخنگوی گوگل در این باره می گوید: طی چند سال گذشته ما با هدف جلوگیری از دخالت های خارجی و هدف دریافت افراد و همچنین افزایش شفافیت در انتخابات، قوانین امنیتی در خصوص تبلیغات سیاسی را وضع کردیم. امروز برای تقویت این تلاش ها قوانین مان را ارتقا دادیم تا از گسترش اطلاعات جعلی از طریق تبلیغات جلوگیری کنیم.

برهمین اساس، قوانین جدید گوگل همکاری با مشتریان تبلیغاتی را منع کرده که نقش خود در انتشاراخبار جعلی سیاسی را پنهان می کنند. این آپدیت به گوگل اجازه می دهد اقداماتی علیه کل شبکه حساب های کاربری متصل به یکدیگر را انجام دهد.

دومین آپدیت قوانین گوگل همکاری با مشتریان تبلیغاتی را منع می کند که اطلاعات را به شیوه غیر قانونی (از طریق هک یا دسترسی غیرمجاز به مخازن دیجیتالی) جمع آوری کرده اند تا مردم را برای کلیک روی تبلیغات فریب دهند.

پیش از این گوگل تبلیغات مربوط به ادعاهای خطرناک درباره جلوگیری و درمان کووید19 را ممنوع کرده بود. اما قوانین جدید به طور وسیع تر نظریه های توطئه را در برمی گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14375

به "قوانین جدید گوگل درباره اخبار جعلی انتخابات ریاست جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین جدید گوگل درباره اخبار جعلی انتخابات ریاست جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید