مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان پژوهش منصوب شد

به گزارش مجله آزمون اول، تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در ابلاغی مدیرکل امور اداری و پشتیبانی این سازمان را منصوب کرد.

مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان پژوهش منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، طی ابلاغی از سوی حسن ملکی مسؤولیت اداره کل اداری و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به حبیب الله مهری سپرده شد.

معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در ابلاغ مهری آورده است: نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی و با توجه به پیشنهاد معاون محترم توسعه منابع و پشتیبانی، به عنوان مدیرکل اموراداری و پشتیبانی منصوب می شوید.

در این راستا برنامه ریزی و پی گیری لازم برای تعالی فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه ای، بهینه سازی نیروی انسانی و غنی سازی سازمان با نیروهای دانا، آگاه، خوش فکر، متدین و انقلابی، افزایش بهره وری، پیگیری تصویب بازآرایی ساختار سازمان، اهتمام به امر آموزش و ارتقای سرمایه انسانی و نیز توسعه خدمات رفاهی کارکنان، اصلاح روش ها و فرایندها در راستای تحقق شاخص های یک سازمان چابک و تحول گرا، از اولویت های آن اداره کل خواهد بود.

امید است با توکل به خداوند متعال و در پرتو عنایات خاص امام عصر ارواحنافداه و با الهام از وصایای گران قدر امام راحل (قدس سره) و نصب العین قراردادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی با اعمال مدیریت جهادی پیروز باشید.

حبیب الله مهری پیش از این ابلاغ، مسؤولیت سامان دهی و جذب نیروی انسانی و پی گیری های ویژه، عضویت در کمیته های رفاهی، IT، شورای فرهنگی و ریاست مرکز ارتباطات، اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت توسعه و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، مسؤول آموزش و پژوهش دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و مسؤول امور فرهنگی و اجتماعی ستاد برگزاری نماز جمعه تهران، عضو شورای تحول اداری سازمان ملی جوانان، عضو شورای تحول اداری وزارت ورزش و جوانان، عضو هیات مرکزی گزینش سازمان اوقاف و امور خیریه و رییس اداره حراست سازمان پژوهش را در کارنامه خود داشته است.

شایان ذکر است طی مراسمی در نشست شورای اقدامات تحولی، با حضور مدیران سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از خدمات و تلاش های مهدی جلالی در مدت مسؤولیت وی در اداره کل امور اداری و پشتیبانی تقدیر شد.

همچنین حبیب الله مهری در ابلاغی از سوی ملکی تا معرفی فرد جدید با حفظ سمت سرپرست اداره حراست سازمان پژوهش نیز می باشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23053

به "مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان پژوهش منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان پژوهش منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید