موجی: بازی های اینتر و یوونتوس را دیگر نمی توان دربی ایتالیا نامید

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: رئیس پیشین باشگاه یوونتوس معتقد است نراتزوری به سطحی بازگشته است که پیش از رخ دادن ماجرای کالچوپولی در آن قرار داشت.

موجی: بازی های اینتر و یوونتوس را دیگر نمی توان دربی ایتالیا نامید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، لوچانو موجی، رئیس پیشین باشگاه یوونتوس با زیر سوال بردن عملکرد اینتر در جریان بازی اخیر این تیم در خانه یووه که با شکست 3 بر یک آبی ومشکی پوشان شهر میلان همراه بود، ادعا کرد نراتزوری در حال بازگشت به روزهایی است که رسوایی کالچوپولی سال 2006 هنوز چهره فوتبال ایتالیا را تغییر نداده بود.

موجی 76 ساله یکی از متهمان ردیف اول پرونده فساد شرط بندی در فوتبال ایتالیا موسوم به کالچوپولی بود که باعث سقوط یوونتوس به دسته دوم فوتبال ایتالیا و افت شدید این تیم و میلان به عنوان 2 قدرت اول کالچو شد و نتیجه آن چیزی نبود جز فراهم آمدن فرصت اوج گیری برای صعود اینتر قله فوتبال ایتالیا و ثبت چند قهرمانی متوالی در کارنامه این تیم. سلطه اینتر بر فوتبال ایتالیا که از سال 2007 آغاز شد در سال 2010 به انتها رسید و حالا این یوونتوس است که کالچو را در قبضه خود دارد. برخلاف یووه، اینتر آنقدر ضعیف شده که موجی عنوان یک تیم تراز اول را برای نراتزوری زیاد می داند.

موجی به خبرنگاران گفت: دیگر بازی های میان اینتر و یوونتوس را نمی توان دربی ایتالیا مطرح کرد. این یک توهین است. این اسم را زمانی برای این بازی انتخاب کردند که یوونتوس و اینتر بهترین تیم های ایتالیا بودند اما در حال حاضر فقط یوونتوس در اوج است. اینتر اما از آن روزهای اوج خود فاصله گرفته و امتیازی که به لطف کالچو پولی به دست آورده بود را از دست داده است. اینتر با 26 امتیاز پشت سر یووه قرار گرفته است. به نظر من این تیم به همان سطحی برگشته است که پیش از کالچوپولی در آن قرار داشت.

یوونتوس در حال حاضر با 59 امتیاز از 22 بازی صدرنشین جدول رده بندی سری A است و این در حالی است که اینتر رده ششم جدول را به خود اختصاص داده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2708

به "موجی: بازی های اینتر و یوونتوس را دیگر نمی توان دربی ایتالیا نامید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موجی: بازی های اینتر و یوونتوس را دیگر نمی توان دربی ایتالیا نامید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید