نخست وزیر کانادا از آرزوهای پلید خود گفت، تبریک نوروز مقام های غربی بهانه ای برای القای خواسته های مداخله جویانه

به گزارش مجله آزمون اول، یک کارشناس رسانه های بین الملل گفت: نخست وزیر کانادا به تبعیت از ایالات متحده از فرصت تبریک ایام نوروز استفاده نموده تا از آرزوهای پلید خود سخن بگوید.

نخست وزیر کانادا از آرزوهای پلید خود گفت، تبریک نوروز مقام های غربی بهانه ای برای القای خواسته های مداخله جویانه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزا کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

مهدی فضایلی در مصاحبه با خبرنگار سیاست خارجی خبرنگاران با اشاره به اظهارات مداخله جویانه نخست وزیر کانادا در راستای تبریک نوروز گفت: چند سالی است که کشورهای غربی از فرصت ایام نوروز استفاده می نماید تا پیامی را به مردم ایران بدهند.

وی با اشاره به اینکه در راس این تبریک گویی های نوروز که در راستای القای بعضی موارد است رئیس جمهور آمریکا واقع شده است ادامه داد: نخست وزیر کانادا به تبعیت از ایالات متحده از این فرصت استفاده نموده تا از آرزوهای پلید خود سخن بگوید.

این کارشناس رسانه های بین الملل تاکید نمود: مردم ایران در مقاطع حساس همیشه پاسخ این اظهارات مداخله جویانه را داده اند همچنین رهبر معظم انقلاب به عنوان راهنمایی نماینده اصلی این نظام، واکنش های لازم را نشان داده اند و دولت کانادا به طور خاص چند سالی است که کوشش می نماید تا در حوزه حقوق بشر و سال جاری آن تحرکاتی را داشته باشد که این اقدامات به طور روشن تبعیتی از انگلیس و آمریکا است.

فضایلی در انتها خاطر نشان کرد: مردم ایران آزادی خواهی و مردم سالاری را پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحقق بخشیده و همیشه آن را دنبال می نمایند و باید توجه داشت ایستادگی بر ارزش های انقلاب، تداوم این آزادی خواهی خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 12426

به "نخست وزیر کانادا از آرزوهای پلید خود گفت، تبریک نوروز مقام های غربی بهانه ای برای القای خواسته های مداخله جویانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر کانادا از آرزوهای پلید خود گفت، تبریک نوروز مقام های غربی بهانه ای برای القای خواسته های مداخله جویانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید