نقطه کور راداری نداریم ، کیلومترها خارج از مرز را رصد می کنیم

به گزارش مجله آزمون اول، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: توانمندی های راداری ما در حدی است که نقطه کور راداری در کشور وجود ندارد و تا کیلومترها خارج از مرز هم رصد می گردد.

نقطه کور راداری نداریم ، کیلومترها خارج از مرز را رصد می کنیم

به گزارش خبرنگاران، امیر علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی واکنش سریع شهید ستاری، ضمن بازدید از قسمت های مختلف این یگان از جمله سایت مرصاد، گردان اس 300 و سامانه های راداری با حضور در جمع کارکنان گفت: توانمندی های راداری و دیده بانی پدافند هوایی کشورمان در مورد کشف و رهگیری انواع هواپیماهای رادارگریز بسیار چشمگیر است و در این زمینه توانمندی های راداری ما در حدی است که نقطه کور راداری در کشور وجود ندارد و تا کیلومترها خارج از مرز هم رصد می گردد.

وی اضافه نمود: پدافند هوایی ستون فقرات تأمین امنیت آسمان کشور است. اساساً هر کشوری که خواستار حفاظت از قلمرو هوافضای خود باشد احتیاج به شبکه یکپارچه دفاع هوایی دارد و هر کشوری متناسب با سطح توان نظامی خود از این امکانات برخوردار است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، بعلاوه با حضور در سایت ها و گردان های موشکی، توان عملیاتی سامانه ها و نیروی انسانی این یگان پدافند هوایی را مورد ارزیابی قرار داد و از اندازه آمادگی نیروها و سامانه ها ابراز رضایت کرد.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 26481

به "نقطه کور راداری نداریم ، کیلومترها خارج از مرز را رصد می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقطه کور راداری نداریم ، کیلومترها خارج از مرز را رصد می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید