نوری: دوست دارم در پارس جنوبی بمانم اما به شرطی که مسائل باشگاه رفع گردد

به گزارش مجله آزمون اول، محمد نوری، کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم تأکید کرد به شرط رفع شدن مسائل این باشگاه بوشهری در جمع پارسی ها می ماند.

نوری: دوست دارم در پارس جنوبی بمانم اما به شرطی که مسائل باشگاه رفع گردد

محمد نوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی تیمش برابر پیکان گفت: همه می دانند با چه شرایطی برابر پیکان قرار گرفتیم، ولی خدا را شکر که سه امتیازی مهم در خانه گرفتیم و بابت این برد خدا را شکر می کنم. خوشحالم که طرفداران پارس جنوبی با این برد شاد شدند. ما سال جاری کوشش کردیم تا آنها را راضی نگه داریم. البته مسائلی که وجود داشت، در طول بازی ها روی تیم تأثیر گذاشت در غیر این صورت می توانستیم در نیم فصل اول نتایج بهتری بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی راجع به ثبت ششمین گلش در فصل جاری و خوشحالی که بعد از این گل داشت و عدد شش را نشان داد، خاطر نشان کرد: خوشحالی من به خاطر تعداد گل هایی بود که در لیگ سال جاری زدم. با اینکه در پست هافبک دفاعی بازی می کنم، اما تا الان شش گل زده ام و بابت این موضوع خدا را شکر می کنم. البته این نتیجه زحمات بچه هاست و در تیم ما تمام بازیکنان تا جایی که توان دارند کوشش می نمایند تا نتیجه بگیریم.

وی در خصوص وضعیتش برای نیم فصل دوم و اینکه چقدر احتمال جدایی اش وجود دارد، توضیح داد: من دو سال است که برای تیم پارس جنوبی بازی می کنم و همواره کوشش کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. مسئولان باشگاه در کوشش هستند تا مسائل اقتصادی به صورت کامل رفع گردد و قرار است همه چیز تا ابتدای هفته آینده مشخص گردد. من دوست دارم بمانم، ولی به شرط اینکه مسائل اقتصادی به صورت کامل رفع گردد، اگر این مسائل رفع نگردد چاره ای جز جدایی نخواهم داشت. امیدوارم که در روزهای آینده مسائل رفع گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5045

به "نوری: دوست دارم در پارس جنوبی بمانم اما به شرطی که مسائل باشگاه رفع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: دوست دارم در پارس جنوبی بمانم اما به شرطی که مسائل باشگاه رفع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید