همکاری دانشگاه مذاهب اسلامی و مرکز مطالعات ادیان دانشگاه اندونزی

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، دیدار از مرکز مطالعات ادیان (icrs) دانشگاه گاجامادای(UGM) اندونزی در ادامه برنامه های سفر رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی به اندونزی و در مورد همکاری های دوجانبه و مشترک با حضور مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، ابراهیمیان معاون پژوهشی دانشگاه و عبدالباسط نوری زاد امام آدینه اهل سنت گنبد کاووس و طرف اندونزیایی خانم سیتی؛ ریاست مرکز مطالعات ادیان و معاونین وی دیکی صوفیان وچینی انجام شد.

همکاری دانشگاه مذاهب اسلامی و مرکز مطالعات ادیان دانشگاه اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

ابتدا رئیس مرکز مطالعات ادیان (icrs) دانشگاه UGM اندونزی در این دیدار گفت: ما در مورد مطالعات دینی و ادیان و مذاهب اسلامی و غیر اسلامی دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی داریم و مطالعاتی انجام می دهیم. لذا فعالیت های این مرکز در راستای فعالیت های دانشگاه مذاهب اسلامی است.

در ادامه رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی نیز ضمن معرفی ظرفیت های دانشگاه مذاهب اسلامی و معرفی آن، ابعاد مختلف همکاریهای مشترک علمی، پژوهشی، آموزشی، دانشجویی و حوزه بین الملل میان این مرکز با دانشگاه مذاهب اسلامی را تبیین کرد. وی اضافه کرد: همکاری در زمینه مجلات مشترک،برگزاری کنفرانس ها و سمینارهای مشترک، تدوین متون مشترک،اعزام دانشجویان اساتید، معرفی محققان و اساتید دو طرف برای حضور در سمینار ها از جمله محورهای تعامل و ارتباط می تواند باشد که این پیشنهادات مورد استقبال طرف اندونزیایی نهاده شد.

در ادامه این دیدار تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه مذاهب اسلامی و مرکز مطالعات ادیان(icrs) دانشگاه گاجامادای(UGM) اندونزی امضا شد.

تبادل اساتید و دانشجویان و برگزاری دوره های مطالعاتی مشترک، تدوین مجلات و متون درسی مشترک، برگزاری سمینارهای علمی مشترک، ارتباطات علمی و برگزاری دوره های دانش افزایی و مطالعات ادیان و مذاهب و تفسیر متون از جمله محورهای این تفاهم نامه همکاری می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2688

به "همکاری دانشگاه مذاهب اسلامی و مرکز مطالعات ادیان دانشگاه اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دانشگاه مذاهب اسلامی و مرکز مطالعات ادیان دانشگاه اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید