واکنش نماینده پایداری به شائبه زمین های منتسب به او در قم ، شب نامه هم علیه من داده اند

به گزارش مجله آزمون اول، کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان قم در نشست خبری با بیان اینکه نشستم با گروه های اصلاح طلب کذب محض است، گفت: قطع یارانه توهین به مردم بود.

واکنش نماینده پایداری به شائبه زمین های منتسب به او در قم ، شب نامه هم علیه من داده اند

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست خبری نامزدهای منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با اصحاب رسانه، در پاسخ به سؤالی در ارتباط با شایعه زمین های زیر پل 9 دی منتسب به وی گفت: این موضوع در مجلس نهم و دهم مطرح شد و هر سری هم شب نامه هایی به شورای نگهبان نوشته می گردد درحالی که این موضوع صحت نداشته و هر دفعه از سوی شورای نگهبان آنالیز و تأیید صلاحیت صورت می گیرد.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان قم اضافه کرد: وقتی جایی پل زده می گردد قیمت ساختمان و زمین بی ارزش می گردد، باید دید خانه اخوی بنده و دامادشان به خاطر زدن پل جمهوری ارزان شده یا گران شده است؟ بنده نیز در خیابان جوادالائمه خانه ای دارم که در آن ساکن هستم هیچ ملک دیگری ندارم و هر کس چیزی پیدا کرد می تواند اعلام کند.

وی بیان نمود: بنده حاضرم اموال خود، بستگانم و حتی فامیل های درجه یک و دو را اعلام کنم و اگر چیزی به ناحق اضافه شده به آن رسیدگی گردد، بنابراین مطرح شدن این گونه مسائل در فضای مجازی صحیح نیست.

امیرآبادی فراهانی در ادامه با تأکید بر اینکه وظیفه نمایندگان مردم قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین است، مطرح کرد: در طول چهار سال گذشته 482 طرح در مجلس ارائه شده که 20 طرح سهم بنده بوده که 13 برابر سایر نمایندگان است.

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان قم ادامه داد: بنده و آقای تاجگردون تنها نمایندگانی بودیم که سال ها عضو کمیسیون تلفیق بوده ایم، معمولاً در تحقیق و تفحص ها حضور فعالی داشته ایم و در حوزه استانی نیز کارگروه های ما ناظران خوبی در استان بوده اند و حدود 500 نفر از نخبگانی ما در کارگروه ها حضور داشتند.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد دعوت شدن در جلسه یکی از گروهای اصلاح طلب در قم گفت: حدود دو هفته گذشته، تعدادی از فعالان سیاسی منطقه نیروگاه دعوت شده بودند که یک سری از آن ها کاندیداهای شورای شهر بودند که رأی نیاورده بودند، تعدادی هم کاندیداهایی بودند که رأی آورده بودند و یک سری هم از جبهه پایداری در این جلسه حضور داشتند و نشست بنده با گروه های اصلاح طلب کذب محض است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 6456

به "واکنش نماینده پایداری به شائبه زمین های منتسب به او در قم ، شب نامه هم علیه من داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش نماینده پایداری به شائبه زمین های منتسب به او در قم ، شب نامه هم علیه من داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید