واکنش وزارت خارجه به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا

به گزارش مجله آزمون اول، تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در سلب میزبانی از ایران، ورزشی نیست بلکه سیاسی است، تاکید نمود که دیپلماسی ورزشی را شروع نموده ایم و سعی داریم بهترین نتایج را در این زمینه برای فوتبال دوستان به دست بیاوریم.

واکنش وزارت خارجه به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش روابط عمومی وزارت امور خارجه، به دنبال سلب میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران و برگزاری تمرکز بازی های مقدماتی جام جهانی در کشور بحرین، جلسه مشترکی در وزارت ورزش و جوانان، با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی االمپیک، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه و شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال درباره چگونگی واکنش به دریافت حق میزبانی ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی برگزار گردید.

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در خاتمه این جلسه گفت: امروز یک جلسه خوب با وزیر ورزش، رییس کمیته ملی المپیک، رییس فدراسیون فوتبال و بعضی از شخصیت های تاثیر گذار برگزار کردیم تا جوانب مختلف سلب میزبانی از ایران آنالیز گردد. از زمانی که مساله سلب میزبانی از ایران به ما اعلام شد، تمام کوشش خود را برای موفقیت دیپلماسی ورزشی به کار گرفتیم. از لحظه شروع کار یک دیپلماسی ورزشی را شروع کردیم و سعی داریم بهترین نتایج را در این زمینه برای فوتبال دوستان به دست بیاوریم.

وی توضیح داد: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در سلب میزبانی از ایران ورزشی نیست بلکه سیاسی است. ما تمام ظرفیت خود را به کار خواهیم گرفت تا بهترین نتیجه برای فوتبال ایران ثبت گردد. ما باید به هر نحو ممکن کوشش کنیم تا فوتبالیست های ایرانی خواسته های مردم را اجرایی نمایند و ما هم با همه توان در کنار آنها هستیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23249

به "واکنش وزارت خارجه به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزارت خارجه به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید